Gizli Kurtarıcı

2.2K 89 16
                                    

•5.bölüm

Kadın hiç bir şekilde adama bakmıyordu, utanıyodu sarhoşken onu görmüştü adam. Üstündeki elbise ve topuklular çok rahatsızdı.

Bir an önce taksinin gelmesin diliyordu genç kadın. Tuna koltuğa iyice yayılıp sessizce karşısındaki duvarı izlemeye başladı. Genç kadının utandığını anlamıştı bu yüzden ona bakmamaya çalışıyordu. Kadının gözleri adama kaydı ona çekiliyordu sanki aşık mıydı?

Seviyormuydu? Yoksa sadece hoşlantımı? Kalbinin bu derece atması normal miydi ki??.. Genç adam ise kadından farksız değildi. Kalb atışlarının ilk defa bu denli hızlı olduğunu fark etti. Kadının yeşil gözleri baş döndürücüydü.

Helede parfümünün kokusu adamı mest ediyordu. Genç adamın en büyük kuralı aşık olmamaktı. Bu yüzden kuralına uyup bu saçma sapan hislerinden vazgeçmeyi deneyecekti. Ne kadar becerirdi bilimiyordu ama kadından uzak durmaya çalışacaktı. Taksi gelince kadın koşarak evden ayrılmıştı. Bu adam ona hiç iyi gelmiyordu Ne yapacaktı böyle ?

Nasıl durduracaktı kendini? Genç kadın eve gidip sıcak duş aldı, rahat bişeyler giyinip karakola gitmek için yola çıktı.

Genç adam ise kısa ve rahatlatıcı bir duşun ardından kısa bir kahvaltı yaptı. Kahvaltıdan sonra uzun süredir gitmediği şirketine gitmeye karar verdi. Şirkete geldiğinde asansöre binip en üst kattaki odasına giriş yaptı.

Bu gece bir davet vardı. Ulaş da orda olucaktı ve ekip onu suç üstü yakalayacaktı .
Genç kadın
"Buna bir şekilde engel olmalıyım" diye mırıldandı. Tuna şirkette boşboş oturuyordu.

Ayaklarını masasına uzatmış elindeki küçük plastik topu duvara atıp tutuyordu. Canı bir hayli sıkılmıştı. O sırada bilgisayarına bir mail gelmişti. Bu akşam ki kokteyle davet etmişlerdi genç adamı. Tuna gülümsedi. En azından bu akşam sıkılmayacaktı.

Akşam üzeri İrem eve gitmiş yine kılık değiştirmişdi tanınmaması gerekti özellikle Ulaş tarafından . Kadın hazır olduktan sonra son model arabasına binip davetin olacağı mekâna  gelmiş köşede bir masada oturmuştu.
Genç adam yine sportif giyinmişti. Aynada kendine çeki düzen verip saatini taktı.

Geçen hafta italyadan getirttiği parfümünü sıktığında hazırdı. Evden çıkıp lüks arabasına binip davetin verildiği mekana sürdü arabayı. Mekana ulaştığında arabayı park edip içeri girdi. Ne zaman bir davete katılsa başına bir olay geliyordu.

En son İrem ile başına gelenleri hatırlayınca gülümsedi ve içeri girdi. Etrafına baktı belki irem yine gelmiştir diye ama kimseyi görememişti. Etrafı izlemeyi bırakıp bir masaya geçti. Davet başlamıştı şimdilik herşey sakin gidiyordu.

Ulaş içeri girer girmez genç kadın onu görmüştü. Yine çok yakıışıklıydı her zaman ki gibi derin bi iç çekti kız ve adamı izlemeye başladı. Genç adam içeceğini yudumlarken yıllardır görüşmediği aptal arkadaşları yanına gelmişti. "Oo tuna naber ya? Özlettin kendini" diyen adama sahte bir gülümsemeyle karşılık verdi.

İçinden 'bi siz eksiktiniz' diyordu. Bıkkınlıkla onların sohbetine katılmak zorunda kaldı. Ve beklenen an gelmişdi tam 15 dakika sonra baskın olacaktı.
Adam lavoboya gitmek için kalkınca İrem'de peşinden gitti kolunu tutup avucuna bir kağıt koydu ve ortadan kayb oldu.  Genç adamı uzaktan izleye biliceği bir yere geçti.

Genç adam bir kadın tarafından eline verilen kağıdı açıp okumaya başladı. "Hemen ayrıl burdan. Seni yakalamak için gelecek polisler" yazan notu okuduktan sonra kaşlarını çattı.

Notu veren kadın ortadan kaybolmuştu. Bu kimdi veya niçin bu notu vermişti bilmiyordu. Belkide sadece dalga geçen biriydi. Kadın onu izliyordu "neden gitmiyor ki bu" diye mırıldandı kendi kendine. O an polisler sessizce içeri girmişti adam hala ordaydı kadın hemen yanına gidip "git polisler geldi kaç" dedi sesini değişerek "hadi" Genç adam ne olduğunu anlamazken düşünmeyi sonraya bırakıp koşarak çıktı mekandan.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin