Kaçırılma

1.2K 62 10
                                    

Selamün aleyküm aleyküm selam..
Multimedya: İrem ve Ulaş Tuna


•12.bölüm

İrem evde otururken kapı çaldı. Kadın her zaman ki gibi kapıyı açtı. Açtığı gibide bayıltıldı..

Gözlerini açtığında bir evdeydi. Kadın önce ne olduğunu ve nerde olduğunu anlamadı.

Düşündü, kapı çaldı açtı  ve sonra.... Lanet olsun! kaçırılmıştı. Ama niye? Kim neden kaçırsın ki onu?

Tam 7 saat geçmişti kadının kaçırılmasından. Adam kadınını aramış ulaşamayınca merak etmiş ve evine gitmişti ancak kadını bulamamıştı. Adam çıldırmak üzereydi ortalığı bir birine katmıştı tüm adamlarına emir vermişti İstanbul'un altını üstüne getiricekti. Sevdiği, saçının tek teline zarar gelirse uğruna dünyayı yakacak kadın kaçırılımıştı.

İrem boş bir odada öylece beklerken sonunda kapı açılmıştı. Karşısında Vedatı görünce sinirle ayağa kalktı

"Güzellik uyanmışsın " dedi vedat "Ulan it diğer kolunuda kırmamı mı istiyorsun" dedi kadın sinirle. Vedat iğrenç bi kahkaha atıp "Ah çok seviyorum şu asii hallerini” dedi.

İrem Vedata vuracakken yediği şiddetli tokatla  yere düşmüştü "Bana bak fazla yüz verdim sana galiba uslu dur" dedi adam.

İremin artık sabrı taşmıştı. İşte bunu yapmayacaktı. Hızla yerden kalkıp polis olmasının faydalarını kullanarak Vedata güzel bir yumruk attı

Vedat sendeleyerek yere düşmüştü. Sesleri duyan Vedatın adamları içeri girmiş ve İremin elini kolunu bağlamışlardı. Bağlı kadına pis pis bakan vedat onu saatlerce dövmüştü...

Tuna sonunda İremin izini Cem ve Furkan'ın yardımıyla bulmuştu. Hızla iremi kaçıran Vedatın evine sürüyordu arabayı. Öfkeliydi hemde fazlasıyla..

Kadın yediği dayağa fazla dayanmayıp bayılmışdı. Polis bile olsa o bir kadındı ve bu kadar dayağa dayanması bile büyük birşeydi ama kadın en son darbeyle bayılmıştı. Yüzü kan içindeydi çimen yeşili gözleri kapanmıştı...

Tuna sonunda eve geldiğinde kapıyı çalmak yerine direk kırmayı tercih etti. Kapının kırılmasıyla ayaklanan Vedat kendisine saldıran Tuna ile şaşırmıştı. Tuna vedatı döverken İremi unutmuştu. Furkan ve Cem müdahale edince odaları gezerek İremi aradı.

Adam sonunda yüzü kan içinde, eli ayağı bağlı, baygın yatan sevgilisini bulmuştu. Adam kadını öyle görünce kalbinde sızı hiss etti. Kendisinin dokunmaya kıyamadığı sevgilisini Dövmüşlerdi!

İremi hızla kucağına alıp evden çıktı. Arabaya binip olabildiğince hızlı bir şekilde hastaneye gitti.

Hastaneye vardıklarında adam nerdeyse kükremiş doktor çağırmıştı. Kadını hemen yoğun bakıma almış muayne etmişlerdi.

Tuna hastane koridorunda sinirle bekliyordu. Öfkesini duvarlardan çıkarmaya çalışıyordu.

2 Saatin ardından kadın uynamıştı başı zonkluyordu resmen, gözlerini iyice açınca hastanede olduğunu anlamıştı.

Doktor tunaya iyi bir haber verdiğinde şükürler etti tuna. Bir müddet sonra odaya girmesine izin vermişti.

Adam odaya girmişdi. Kadın onu görünce yüzünde gülümseme olmuş ama hiss etiyi acıyla yüzünü buruşdurmuştu. "T-tuna...”

"Şşşt yorma kendini" dedi yanına oturup saçlarını okşarken.

"Çıkalım kalmak istemiyorum burda Tuna lütfen" dedi kadın adama yalvaran gözlerle bakarak.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin