•28.bölüm
"severek evlendik İrem deli gibi aşığız bir birimize ama sen siktiğimin hafıza kaybı yüzünden hiç bir şey hatırlamıyorsun !" Dedi Tuna.
"Küfür etme" dedi İrem ve ekledi.
"Hatırlarım elbet" dedi."Umarım" dedi ve koltuğa oturdu Tuna. İremde yanına oturdu.
"Nasıl evlenme teklif ettin bana?" Diye sordu. Tuna "etmedim" dedi omuz silkerek.
"Nasıl etmedin ya?"
"Etmedim işte. Aslında sen ettin"
"Ben mi?"
"Evet. 'Ya evleniriz yada ayrılırız ben senle dost hayatı yaşamak istemiyorum Tuna' dedin. Bende tamam evlenelim dedim. Üç gün sonra evlendik"
"Kahretsin. Hemende kabul etmişim salak gibi. Peki nasıl tanıştık. İnşallah ben gelip tanışalım mı dememişimdir" dedi İrem. Tuna gülümsedi.
"Hayır tanışmamız aksiyonlu olmuştu. Sen polistin bende mafya ki hala öyleyim. Neyse. Sen beni tutuklamayı kafana koymuştun . Sürekli operasyonlar olmuş beni tutklamıştın. Sonra yine kendin bırakmıştın beni aşık olduğun için" .
İrem pür dikkat Tuna'yı dinliyordu.
"Ben hala polis miyim?"
"Değilsin "
"Nasıl yani,?"
"Birlikte olmamız için bıraktın mesleğini"
"O derece çok seviyorum yani ?" Diye sordu İrem.
"Evet" dedi Tuna gülümseyerek.
"Peki..." dedi İrem ve derin bir iç çekti.
"Ne zamandır evliyiz? Çocuğumuz falan var mı?" Diye sordu irem.
"İki senedir evliyiz. Çocuğumuz..." deyip sustu Tuna. Devamını getiremedi.
"Neyse boşver sen bunları. Kafanı yorma" dedi.
"anlat ya merak ediyorum "
Dedi İrem."Çocuğumuz vardı. Yani sen yeni hamileydin benim yüzümden öldü." Dedi Tuna kısık sesle.
İremin gözleri dolu dolu olmuştu.
"Nasıl yani?"
"Bir gün benim düşmanlarım evimize baskın yaptı ben vurulucaken sen önüme atladın ve..." Deyip sustu Tuna.
İrem ağlıyordu.
"Senin suçun yokki'"Hepsi benim suçum. Neyse. Bunları düşünmeyelim nolur. Hadi uyuyalım" dedi.
"Beraber mi?" Diye sordu İrem.
" Evet İrem beraber sen benim karımısın ve biz daha dün ilişkiye girdik seninle" dedi Tuna.
İrem'in yanakları kıpkırmızı olmuştu. Utanmıştı.
"Bu gün farklı olsa? Ben koltukta yatsam? Yanlış anlama şimdi ne biliyim işte tek başıma yatmaya alışkınım..." dedi irem.
"İrem sen bensiz uyuyamazsın " dedi Tuna.
"Şu an eski İrem değilim ama" dedi İrem mahçupça Tunaya bakarak.
"Tamam İrem Tamam" dedi Tuna
"Tamam"
"Burda uyuma misafir odasına git"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomanceDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...