TENİN TENİMDE

1.9K 68 10
                                    

Merhabalar napünüzz??
Hadi bakalım iyi okumalar 🌼


•9.bölüm

İrem Tunanın yanına gelince gördüğü şeyle beyninden vurulmuşa döndü.
Bu kız niye yarı çıplak dolaşıyordu??

"Pelin? Git ve çabuk üzerine düzgün bir şey giy!"

Pelin kaşlarını çattı. Ne olmuştu şimdi? "Sadece su içecektim İrem" dedi omuz silkerek ve mutfağa geçti.

Kadın sinirlenmişti bu derece rahat olması sinirini bozuyordu Aklına binbir türlü şey geliyordu, ya Tuna Pelinden etkilenirse ? Ya İremi bırakırsa? İrem acilen bişeyler yapması gerektiğini düşündü. Genç kadın Pelin gelmeden Tunayı elinden tuttuğu gibi odasına getirmişti.

Tuna neden odaya geldiklerini anlamamıştı. Boşboş İrem'e bakıyordu. "Niye geldik buraya ? Acıkmıştım ben" dedi.

Kadın kollarını adamın boynuna dolayıp cilveli cilveli "Tuna'm acaba diyorum senin evine mi gitsek orda kalalım ha ne dersin" diye sordu.
Kadın işini çok iyi biliyordu . Tuna'nın bal rengi gözleri karardı tutku ve arzu ile.

Tuna kadını duvara yasladı. "Ama sen çok zorluyorsun güzelim"

"Ay Tuna ya aklın fikrin hep orda, hem bende onu diyorum baş başa olacağımız bir yere gidelim sadece ikimizin olacağı" dedi kadın elini adamın yakasında gezdirmeyini ihmal etmiyordu "ha ne dersin ? Belki öyle korkumuda yenmiş olurum" 

"Gidelim güzelim" diye yanıtladı Tuna. İremin elini tutup sürükleyerek odadan çıktı. Nerdeyse koşar adım merdivenleri inmişlerdi. Evden çıkıp arabaya bindiler.

Kadın şaşkındı "Tuna elbise falan alsaydım keşke ne bu acele?" evden uzaklaşmışlardı, aslında İremin işine gelmişti bu.

"Boş ver elbiseyi eve gidince çıkaracaksın zaten" dedi. İrem şaşkınlıkla gözlerini büyütürken Tuna sırıtıyordu.  25 dakikalık yolu Tuna'nın arabayı son sürat kullanması ile 10 dakikaya gelmişlerdi.

"Ya sen hani acıkmışdın ?" Dedi kadın sırıtarak.

"Sana açım" dedi Tuna. Eve girince salona geçtiler.

"Tuna ..yarına kadar müsade etsen bana olur mu? Yarın seninim ne yaparsan yap engel olmayacağım" koltukta oturmuşlardı kadın adama bakıyor cevap bekliyordu.

Adam artık bu durumdan gerçekten sıkılmıştı. Ama yinede kadına zorla sahip olacak kadar şerefsiz değildi. Bu yüzden dayanacaktı. Kadını onayladı.

Kadın adama sımsıkı sarıldı yarına kadar müsade istemişti çünki özel olsun istiyordu güzel olmalıydı. "Seni seviyorum"

"Bende" dedi adam. Kadın kaşlarını çattı. "Ne yani sende seni mi seviyorsun?" Dedi sinirle.

Adam gülerek kadını kendine çekip "seni seviyorum" dedi. İremin kalbi deli gibi çarpıyordu, sonrasında ikiside Tunanın odasına çıkmışlardı uyumak için. İremin pijaması olmadığı için tunanın tişortlerinden giymişti mini bir elbise gibi durmuşdu üzerinde.

Bu Tunayı tahrik etsede dayanmaya çalışıyordu. 

Sonraki gün ise İrem erken kalkmış banyodaki işlerini hal ettikten sonra üzerindeki tişörtle  aşağı mutfağa inmiş ve kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.

Tuna öğlene kadar yatardı. İrem kahvaltıyı hazırlamıştı ama tyuna hâlâ uyuyordu. Yukarı çıkıp Tunayı uyandırmaya çalıştı.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin