Zor geçen bir gün

1.3K 56 12
                                    

Merhaba canlarım nasılsınız??
Kitapta istediğim oy ve yorumları görmesemde yinede düzenleyip paylaşmaya devam ediyorum.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Okumaya başladığınız saati buraya bırakın 🌼




Multide: Ulaş Tuna Astepe



•11.bölüm

Adam gülümseyerek geri çekildi. "Yemekten sonra bizim arkadaşlar gelecekti İrem. Haberin olsun" dedi.

"Tamam sevgilim. Kimler gelecek? Ne yemek yapayım?" Diye sordu kadın merakla hoşuna gidiyordu adamın karısı gibi davranmak.

"Yemekten sonra gelecekler. Yemek yapmana gerek yok. Dolapta cips mısır falan vardı onlardan koysan yeter. Bu arada erkek arkadaşlarım gelecek. Sen pek ortalarda görünme" dedi.

Kadın şaşırarak "Pek ortalarda görünme derken?" Diye sordu adama.

"Yani şimdi arkadaşlarımda olsa yavşak herifler. Bu yüzden sen onlara gözükme arkadaşlarımı dövmeyeyim boşu boşuna" dedi.

Kadın gür bi kahkaha attı kollarını adamın boynuna dolayarak "Kıskanç kocam...Ee yani sevgilim benim" dedi kocam lafı ağzından kaçmıştı.

"Kocam mı?" Diye tekrarladı Tuna. Bu moralini bozmuştu. Çünkü evlilik şuan planında yoktu. İstemiyordu evlenmek.

Kadın adamının yüzününü düşdüğünü görünce geri çekildi  "B-ben..." devamını getirmeden yukarı çıkmıştı...Anlam verememişti adama niye bozulmuşdu ki ?

Tuna İremin yukarı çıkmasının sebebini anlamamıştı. Omuz silkerek televizyonu açtı. Televizyondaki basketbol maçını izlemeye başladı.

Akşama doğru kadın etek ve kazak giymiş ağladığı anlaşılmasın diye hafif makyaj yapmıştı... Aşağı inip mutfağa girdi cips kola gibi abur cuburları hazırlamıştı.
Tuna salonda oyun konsolunu kurarken kapı çaldı. Hızla gidip kapıyı açtığında karşısında arkadaşlarını bulunca gülümseyip sarıldı. "Hoşgeldini kardeşim"

"Hoşbulduk bro" diyerek içeri geçti arkadaşları.

Kadın kapının sesini duyunca salona geçti "Hoşgeldiniz "dedi gülümseyerek.

"Hoş bulduk yenge" dedi arkadaşları fakat bir tanesi İremi baştan aşağa süzmüştü. Tuna bu durumdan rahatsız olunca İrem'e gözleriyle mutfağa gitmesini söyledi

Kadın gülümseyip "izninizle” dedi ve mutfağa gitti. Kendisini süzen adamı fark etmemişti bile çünki aklı sabah ki olaydaydı. Kadın kötü düşünmek istemiyordu fakat düşünmeden de edemiyordu. Ya adam onunla evlenmek istemezse ama sonra hemen başını iki yana sallamış düşüncelerden kurtulmak istemişti.

Tuna arkadaşlarıyla oyun oynarken İrem hazırladıklarını sehpaya bırakıp üst kata çıktı. Tunanın odasına girip yatağına oturdu ve kitap okumaya başladı.

Nerdeyse 1 saatdir odada tek başına kitap okuyoddu kadın ve misafirlerin birşeye ihtiyacı olucağını düşünüp aşağı indi. Tuna ve arkadaşları sohbet ediyolardı. Kadın onlara yaklaşıp "birşeye ihtiyacınız var mı ?" Diye sordu hoş bir gülümsemeyle.

Tunanın arkadaşı yine sırıtarak İremi süzdü. İrem bundan rahatsız olmuştu ama Tunaya söylemedi. "Yok yenge sağol" dedi Cem. İrem gülümseyip tekrar yukarı çıktı. Tam odasına girecekken kolundan tutulup çekildi. Onu kolundan çeken kişinin az önce kendisini süzen adam olduğunu görünce kaşlarını çattı.

"Ne yapıyosunuz? Bırakın!" dedi kadın sinirle. Pislik adamsa kadına yiyicekmiş gibi bakıyordu.

"Çok güzelsin " dedi.  

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin