^1.^

5.5K 211 15
                                    

Bylo ráno a v pokoji jednoho z obyčejných chlapců se rozezněl budík.

Onen hoch cosi zamumlal a vypnul ono nesnesitelné zvonění.

Avšak... Ono zvonění se ozvalo znovu.

Tentokrát reakce chlapce byla jiná:
Sedl si a vypnul budík, nastavený v mobilu.

Přečetl si datum, aby věděl, proč misí vstávat tak brzy.

1.9.

Prsty si promnul oční víčka, zda se mu to náhodou nezdálo.

Ne... Je to pravda...

Dnes je ten den...

Dnes je první den školy...

,,Nééééé!" zakřičel snad přes celý svůj byt.

Nakonec tedy vstal, šel do koupelny, kde následně vykonal osobní hygienu. Po té ze skříně vytáhl roztrhané šedé rifle a volné bílé tričko a jelikož ještě bylo poněkud teplo, tak se jen v tomto oblečení (samozřejmě i s jeho oblíbenými černými teniskami a jeho školním batohem) vydal do školy.

**************

Po přezutí bot a po vyjití všech schodů šel do své třídy. Tam si nachystal pouze psací potřeby, které si dal na svou lavici a odložil svůj školní batoh též vedle jeho lavice.

Zanedlouho za ním přišly 2 dívky jménem Andy a Caroline (ním nazývány ,třídní krávy').

,,Ahoj Taehyungie." pozdravila ho Caroline přeslazeným hlasem.

,,Neříkej mi tak." odbyl ji Taehyung, kterému se ta přezdívka vůbec nelíbila.

,,To nás ani nepozdravíš?" řekla ublíženě Andy, jenže její smutek byl falešný. Taehyung nad tím jen protočil očima.

Najednou zazvonilo...

,,Tak ahoj Taehyungie." řekla Andy a než stačil Taehyung něco namítnout na znovu řečenou přezdívku, byly obě pryč.

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat