^17.^

2.4K 142 29
                                    

Celý prodloužený víkend uplynul neskutečně rychle. Jungkook si to s Jiminem vážně užil a dokonce zapomněl i na stres, který je poslední dobou nedílnou součástí jeho života. Ale bohužel nic netrvá věčně a i tyhle prázdniny skončily.

Bylo úterý, tedy den, kdy musel jít Jungkook zase do školy.

Když mu zazvonil budík, vyplývá ho a povzdechl si.

Zase do té satanovy budovy. pomyslel si a pomalu šel do koupelny. Tam spáchal osobní hygienu a pak se opět šnečím krokem vydal zpět do jeho pokoje.

Tam otevřel skříň a začal si vybírat oblečení. Nakonec zvolil bílé triko s dlouhými rukávy a černé rifle.

Pak šel, s taškou na zádech, do kuchyně, kde si vzal rohlík a napil se vody. Když vše dojedl a uklidil, obul se, oblékl si černou mikinu s kapucí, kterou si následně nasadil, pak si ještě oblékl lehčí bundu a šel do školy.

Do uší si nasadil sluchátka a v klidu šel do školy. Tam se přesunul ke skříňkám a nachystal si vše potřebné.

,,Jungkooku!" ozvalo se za ním. Když se otočil, uviděl mávajícího Taeho, jak jde k němu.

,,A-ahoj." usmál se Jungkook a na ramenech si poupravil batoh.

,,Ahoj." usmál se na něj Taehyung a oba se pak vydali do třídy, kde mají 1. hodinu.

*********

Bylo po poslední hodině. Taehyung šel opět k Jungkookovi, protože měli další esej. A to zrovna o 3. říjnu.

,,Takže... Ty budeš něco vyhledávat a já psát a pak naopak nebo jinak?" zeptal se Taehyung, když už se chystali psát.

,,M-mně to j-je jedno." řekl Jungkook.

,,Dobře, tak... Nejdřív budeš vyhledávat ty a já psát a pak naopak?" navrhl Taehyung.

,,K-klidně." řekl Jungkook a společně se tedy pustili do práce.

**************

Asi za půl hodiny měli vše hotové. Jungkook udělal Taemu kávu a sám si udělal i čaj.

,,Ty Kookie?" řekl Taehyung.

,,H-hmmm?" řekl Jungkook.

,,Tobě nevadí, že ti tak říkám?" zeptal se ho Taehyung.

,,Mně t-to je j-jedno." řekl Jungkook první odpověď, která ho napadla. Sám totiž nevěděl, zda mu to vadí, nebo ne.

,,Dobře a... Proč nosíš tu kapuci?" zeptal se Taehyung jestě na jinou otázku. To Jungkooka zaskočilo. Nevěděl, co má odpovědět.

,,J-já..." řekl Jungkook a už z něj nic nevypadlo.

,,Já jen... Chtěl bych vidět, jak vypadají tvé vlasy..." řekl Taehyung.

,,T-to... P-promiň, a-ale to n-nepůjde." řekl Jungkook se skloněnou hlavou.

,,A-ale pr-.." ,,Neptej se." skočil mu do řeči Jungkook.

,,Tak fajn." řekl Taehyung. Pak mezi nimi nastalo trapné ticho.

,,Oh... To už je tolik? Asi bych měl jít, abych tě nezdržoval." řekl Taehyung.

,,Al-ale t-ty m-mě n-nezdržuješ." zašeptal Jungkook neslyšně, ale Taehyung ho i tak slyšel.

,,Tak... Co kdybychom si zašli někam na oběd?" navrhl Tae.

,,N-nešlo by j-jen o-objednat t-třeba p-pizzu?" zeptal se Jungkook.

,,Jo. To bude lepší. Proč vůbec koktáš?" zeptal se Taehyung.

,,J-já... A-ani nevím." řekl Jungkook první věc, která ho napadla.

,,Ok." řekl Taehyung a už začal někomu volat.

,,Jakou by sis dal?" zeptal se ho Taehyung potichu.

,,S-sýrovou." řekl Jungkook.

Taehyung tedy vše objednal a zanedlouho tam přijel donašeč. S tím vše vyřídili a šli do obýváku.

,,J-já t-to celé ne-nesním, T-tae." řekl Jungkook při pohledu na velkou pizzu v krabici.

,,Tak si to můžeš dát třeba později." usmál se na něj Taehyung a pustil se do prvního kousku pizzu.

Jungkook mu úsměv oplatil a taky si dal první sousto.

_______

Ahuj!

Nějak dlouhá kapitola, nemyslíte? A to měla být delší.

Myslíte, že jsem se zbláznila, když třeba jen tak sedím na gauči, čumím se na telku (a to bez mrknutí) a říkám stejným tónem hlasu pořád ,,Jungkookie"?

Změňme téma...

Minulý týden v pátek jsem byla na pišqworkovém (snad se to tak píše) turnaji.

Takhle...

Skončili jsme 5. z osmi a já ani jednou nevyhrála..

Ale zase jsem si zahrála s ARMY! Ale já debil se jí nezeptám, jestli shipuje Taekook... Nechápu se...

Tak se zatím mějte výborně a usmívejte se alespoň na nějakou roztomilou Taekook fotku.

And I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat