^59. [15+]^

2.3K 120 5
                                    

Z jeho rtů se Taehyung přesunul na jeho krk, na který začal pokládat malé, jemné polibky. Nebyl si jistý, zda by mladšího nevyděsilo, kdyby mu tam vytvořil nějakou značku.

I tak to ryskl a opatrně nasál jeho hebkou kůži a jemně ji skousl. Jungkook zasténal, zaklonil hlavu, aby měl starší lepší přístup a zapletl mu prsty do vlasů.

Tak mu tam Tae vytvořil ještě další značky. Poté donutil Jungkooka si sednout a sundal mu tričko. Jungkook mu ho nečekaně taky sundal a ihned ho začal znovu líbat. Taehyung byl překvapený jeho počínáním, ale ihned si vzpamatoval.

Taehyung ho pomalu položil na postel, aniž by přerušil polibek. Jungkook mu omotal ruce kolem krku. Ani jeden se nechtěl vzdát rtů toho druhého, ale museli. Když jim došel vzduch a oni se od sebe odpojili, Taehyung si jazykem vytvořil mokrou cestičku k lemu jeho kalhot.

Ty mu pomalu sundal a poté i boxerky. Ihned mohl vidět jeho naběhlou erekci. Usmál se a políbil jeho špičku. Jungkook zasténal Taehyungovo jméno a zapletl mu prsty do vlasů.

Taehyung začal sát jeho žalud a začal si ho vsouvat do pusy celého. Začal pohybovat nahoru a dolů, i když ho neměl v puse úplně celého. Jungkook mu přirazil do pusy, až ucítil jeho stěnu krku. Taehyung se chtěl rozlašlat, ale neudělal to.

Dal Jungkookovi před pusu prsty a poklepal jimi na jeho rty. Jungkook pochopil a vzal si jeho prsty do pusy. Začal je všemožně lízat a slinit.

Taehyung zanedlouho z Jungkookovy pusy prsty vytáhl a přesunul je k jeho vstupu. Nejdříve po něm přejel polštářkem ukazováčku a pak jím do něj vnikl. Jungkooka to vůbec nebolelo. A to dokonce ani, když přidal 2. prst. Tak je zač od sebe všemožně roztahovat a začal jimi pomalu přirážet.

Později začal přirážet rychleji a hlouběji, až se nakonec i někdy dotkl jeho prostaty, což Jungkooka nakonec přivedlo přes slastný vrchol. Taehyung dvakrát polkl a vytáhl z Jungkooka prsty.

Jungkook mu omotal nohy kolem pasu, aby měl Taehyung lepší přístup. Taehyung tedy do něj začal pomalu pronikat. Jungkooka to vůbec nebolelo.

Když v něm Taehyung skoro byl, přirazil oproti němu. Oba naráz zasténali.

,,Vem si mě tvrdě, prosím." řekl Jungkook.

,,Jsi si tím jistý? Nechci ti nijak ublížit-.." ,,Prosím." řekl rychle Jungkook.

Taehyung do něj tedy začal pomalu, vzato hluboce přirážet.

,,Ahh.. Rychleji, prosím." řekl mezi steny Jungkook.

Taehyung do něj tedy začal přirážet rychleji a hlouběji. Jungkook zápasil se vzduchem, který byl momentálně pro něj velmi vzácný. Začal Taehyungovi do zad zarývat nehty a nohama si ho přitáhl blíže a to tak, že se do něj dostal ještě hlouběji, až se začal otírat o jeho prostatu.

Jungkook se z té slasti mohl zbláznit. I přesto, že skoro nemohl dýchat, Taehyunga začal líbat. Ten byl překvapený jeho chováním, ale začal okamžitě spolupracovat. Zanedlouho se Jungkook udělal a Taehyung ihned po něm. Už z něj chtěl Taehyung vystoupit, ale Jungkook ho zastavil.

,,N-ne. Prosím... P-pokračuj." řekl Jungkook a Taehyung tedy do něj začal znovu přirážet.

Jungkook začal hlasitěji sténat a přitáhl si Taeho do polibku.

Zanedlouho se oba znovu udělali. Taehyung z něj vystoupil a lehl si vedle něj. Několik minut rozdýchávali předešlý zážitek.

,,Co to do tebe vjelo, Kookie?" zeptal se Taehyung.

,,Nevím, ale mám to takhle vždycky, když je jaro." řekl Jungkook a přitulil se k Taemu.

Nakonec se vykašlali na sprchu a šli spát.

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat