^26.^

2.2K 149 11
                                    

Oba zrovna šli bok po boku a najednou za sebou uslyšeli něčí kroky. Nijak to neřešili, ale co onen člověk pak řekl, to je oba znepokojilo. A to obzvláště Taehuynga.

,,Ale, ale. To už sis našel nějakou osobní děvku, Taehyungu?"

Oba se otočili a oba tam viděli kluka, který byl asi o několik let starší, než oni dva.

,,Co tady chceš, Luhane?" řekl otráveně Taehyung a Jungkooka radši schoval za sebe.

,,Minule jsi doma nebyl, tak jsem si chtěl promluvit teď." řekl onen chlapec a Jungkookovi to došlo a začal se ho bát ještě víc, než před tím.

,,Teď? Já jsem ti už několikrát řekl, aby jsi mě nechal na pokoji." řekl Taehyung a opatrně chytil Jungkooka za ruku. Jungkooka tenhle čin překvapil. Příjemně překvapil.

,,Neschovávej tam tu děvku. Jestě jsem si ho nestačil ani pořádně prohlédnout. Je vůbec k něčemu? Vypadá celkem dost submi-.."

První rána.

,,Takhle o něm mluvit nebudeš!" zařval Taehyung.

,,Tae... P-pojď prosím p-pryč. B-bojím se." začal se třást Jungkook.

,,Neboj." zašeptal Taehyung.

,,Skoč mi na záda. Budem tak rychlejší." řekl potichu Taehyung.

Jungkook tedy poslechl a Taehyung se ihned potom rozeběhl pryč od jeho bratrance, který už se začal zvedat ze země.

,,To byl t-tvůj bratranec?" zeptal se Jungkook sedící na gauči Taehyunga, který právě nesl hrnek kávy pro sebe a jeden hrnek kakaa pro Jungkooka.

,,Jo. Ale už se nemusíš bát. Jsem tu s tebou." řekl Taehyung a opatrně si ho přitáhl do objetí.

,,Neobjednáme si něco k obědu? Mám hlad." řekl Jungkook po chvíli.

,,Ty už nekoktáš?" zeptal se překvapeně Taehyung.

,,Když se cítím v bezpečí, tak ne." řekl.

,,A ty se teď cítíš v bezpečí?" zeptal se Taehyung.

,,Umhhh." řekl Jungkook a více se zachumlal do Taeho hrudi.

Když si ale uvědomil, co dělá, ihned se odtáhl a sedl si s rudými tvařemi dál od Taeho.

,,Jsi roztomilý." usmál se na něj Tae a díval se pořád na něj se stálým úsměvem, což donutilo Jungkooka ještě ví e zčervenat.

,,Tak co by sis dal?" zeptal se Taehuyng po chvíli.

,,Nevím." řekl Jungkook.

,,Tak co třeba... Sushi?" navrhl Taehyung.

,,Jo." přikývl Jungkook a Taehyung to tedy objednal.

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat