^25.^

2.2K 147 13
                                    

Čas uplynul jak nejrychleji mohl a bylo po zimních prázdninách. A zároveň i po lednu a po prvním pololetí.

Za to pololetí se toho hodně změnilo. Jungkook už se Taeho nebojí a hodně mu i věří. Andy a Caroline mu už neubližují, protože Taehyung řekl všechno o jejich chování řediteli.

Jungkook už si ani moc s Jiminem nevolal. Celé odpoledne totiž většinou strávil s Taehyungem.

Bylo tedy po prvním pololetí a i po pololetních prázdninách. Jungkook šel jako vždy do školy a ve škole se k němu připojil i Taehyung.

,,Prej mají přijít 3 noví kluci." řekl Tae.

,,Vážně?" řekl Jungkook.

,,Jo." řekl Tae a spolu tedy šli ke své lavici, kam si sedli.

Zanedlouho zazvonilo do třídy a učitelka přišla s třema klukama. A Jungkook dva z nich znal. A to moc dobře.

,,Tak se nám prosím představte." řekla učitelka.

,,Jmenuji se Min Yoongi a je mi 19." řekl bělovlasý chlapec.

,,Já jsem Park Jimin a je mi taky 19." představil se černovlasý chlapec.

,,A já jsem Jung Hoseok a je mi taky 19 let." představil se poslední chlapec s úsměvem na tváři.

,,Tak poprosím... Jimine a Yoongi, vy si běžte sednout támhle za Jungkooka a Taehyunga a ty Hoseoku si běž sednout k Chanyolovi." řekla učitelka a všichni tři si tedy sedli, jak jim řekla.

,,Ahoj." pozdravil je Jungkook o přestávce.

,,Ahoj." pozdravili oba zároveň.

,,Takže T-tae... Tohle je Y-yoongi a Yoongi t-tohle je Tae." představil je Jungkook. Oba si pak řekli ,Těší mě' a pak už den šel, jako každý jiný.

Odpoledne bylo Jiminovi divné, že Taehyung jde k Jungkookovi, ale nijak to neřešil.


























To ale nevěděl, co se stane...

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat