^37.^

2K 134 9
                                    

Další den šel Jungkook, jako vždy, do školy.

V půli cesty se k němu překvapivě připojil i Taehyung a oba tedy šli do školy.

Najednou si ale Jungkook něčeho všiml.














Uviděl několik lidí s cedulí, na které stálo:

ROVNOPRÁVNOST HYBRIDŮ

Jungkook k nim zaujatě přišel a chytil Taeho za ruku a dotáhl ho taky tam.

,,Dobrý den. Chcete podpořit rovnoprávnost hybridů?" zeptala se jedna žena.

,,Ano." usmál se Jungkook.

,,Tak se sem prosím podepište." ukázala na papír, kde už několik podpisů bylo. Oba se tam tedy podepsali a šli dál do školy.

,,Jsou to úžasní lidé, co?" řekl Taehyung.

,,Jo." usmál se na něj Jungkook a Taehyung mu samozřejmě úsměv oplatil.

Pak už šel den jako každý jiný. Odpoledne šel Taehyung opět k Jungkookovi a objednali si jídlo.

Když jim konečně přišlo, tak si pustili televizi. A ihned mohli vidět zprávy a slyšet tu nejúžasnější novinku, kterou kdy slyšeli.
















,,Dnes spousta lidí sbírala podpisy lidí, kvůli rovnoprávnosti hybridů. Nasbíralo se tolik podpisů, že se vláda rozhodla, že budou mít hybridi svobodu a všichni lidé budou povinni se k nim chovat rovnoprávně. Děkujeme za pozornost." řekl nějaký chlápek v televizi.

,,T-to znamená.." odmlčel se Jungkook.

,,Že už nebudeš svá ouška muset skrývat." objal ho Taehyung.

,,A spousta hybridů bude konečně šťastných." řekl Jungkook.

,,A ty jsi šťastný?" zeptal se Taehyung.

,,Ano.. Hodně." řekl Jungkook. A tak tam ještě nějakou tu chvíli stáli a užívali si objetí toho druhého.

______

A máme zvrat za sebou!

Jste si mysleli, že je třeba nějak rozhádám, nebo že to bude špatný zvrat? Hah.. To tak..

Jinak se mějte alespoň líp, než já a ahuj!

And I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat