^47.^

1.9K 114 4
                                    

Když uklidili celou kuchyň a část obýváku, zeptal se Taehyung Jungkooka:

,,Teď se budem muset umýt. Půjdeš se mnou? Protože vlasy si pořádně sám neumyju a ty bys potřeboval umýt i ouška."

Jungkook vydechl přebytečný vzduch z plic a přikývl. Tak si tedy sundali všechno oblečení a spolu vlezli do sprchového koutu.

Jungkook byl úplně rudý, ale nechtěl na sobě nechat svou nervozitu znát. Taehyung se na něj povzbudivě usmál a natáhl se pro sprchový gel. Trochu si vymáčkl na ruku a část z něj si dal i na druhou dlaň. Pak ho rozetřel po Jungkookově hrudi a dlaněmi sjel i na jeho bříško a pak na jeho podbřišek.

Pak si na ruku vymáčkl další vrstvu sprchového gelu a tím umyl Jungkookovi záda a nohy.

Pak vzal šampón a též si ho nanesl trochu na ruce. Opatrně umyl Jungkookovi vlasy a ouška. Pak mu všechnu tu pěnu smyl.

,,Tak a teď jsi na řadě ty, kralíčku." usmál se na něj Taehyung.

Jungkook vydechl přebytečný vzduch z plic a vzal si do ruky též sprchový gel a trochu si ho vymáčkl na dlaně. Pak je pomalu a opatrně roztíral po staršího hrudi a břiše. Pak mu nanesl trochu gelu na záda a nakonec mu umyl vlasy. Vše to spláchl vodou, jako to udělal před tím starší.

,,Děkuju." usmál se na něj Taehyung a políbil ho.

,,Taky děkuju." usmál se na něj Jungkook, když se současně odpojili.

Pak se osušili a oblékli. Šli dodělat snídani a nasnídali se.

___

Ahuj!

Chtěla bych vám něco říct..

Když byste si všimli v mých knížkách, že je něco okopírované, tak se omlouvám.

Já totiž, když už chci mít už něco dopsanýho, tak to můžu okopírovat z jiné knížky, aniž bych si to uvědomila. Nebo chci tu knížku něčím spestřit, ale nemám fantazii a něco okopíruju. A věřte mi...

Chci se tohohle zlozvyku zbavit a budu se snažit, aby v mých knížkách nebylo nic okopírované.

A jestli tohle bude ještě v jiné z mých kapitol, tak se omlouvám. Psala jsem to do jedné z předepsaných kapitol a pak to tam najednou nebylo. Tak snad se to tam nezjeví...

A zatím AHUJ!

And I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat