^23.^

2.5K 141 9
                                    

Další den oba zaspali. Nakonec se na školu vykašlali a šli ven.

Další dny uplynuly rychle a byly tu Vánoce. Jungkook se domluvil s Taem, že je oslaví spolu.

,,Ahoj." přišel Taehyung k němu domů a ihned ho objal.

,,A-ahoj." pozdravil ho Jungkook a z objetí se odtáhl.

,,Ten rolák ti strašně sluší. Byla by škoda, kdyby jsi měl pořád tu kapuci. " řekl Taehuyng a Jungkook zrudl.

,,D-díky." řekl rozpačité Jungkook a zavedl Taeho do obýváku.

,,Ty tady máš stromek?!" vyjekl Taehyung.

,,J-jo, ale počkal jsem se z-zdobením na tebe." usmál se na něj Jungkook.

,,Tak jdem na to?" zeptal se Taehyung. Jungkook jen kývl a vytáhl nějaké baňky, které nedávno koupil.

****************

Po ozdobení stromečku šli péct cukroví a dort. Byl totiž ještě den před Vánocemi.

Nakonec toho stejně moc neupekli, protože po sobě házeli mouku a užírali těsto.

Nakonec přeci jen alespoň ten dort upekli a pak ho pro jistotu schovali do ledničky, aby ho jen tak nesnědli.

Pak se šli dívat na Grinche a pak i na další vánoční pohádky a filmy.

K tomu si ještě udělali čaj, aby měli co popíjet a vzali si trochu cukroví, které Jungkook den předem koupil.

Nakonec se ještě šli procházet po večerních ulicích Seoulu a nakonec spolu opět v objetí usnuli.

_______

Tak tu máme vánoční speciál.

Já už chci taky Vánoce!

A ty fotky!

A novej mobil!

Ehm....

Mlčim.

Tak se mějte hezky a zatím ahuj!

And I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat