Jungkook s Taehyungem šli domů. No, spíš Taehyung šel a Jungkook byl na něm pověšený, jako koala. Taehuyng se musel samozřejmě často zastavovat, protože i jeho síla má své meze.
Nakonec přišli domů, kde na něm byl Jungkook pořád přilepený.
,,Shh... Jungkookie jsem tu s tebou. Ale teď prosím slez. Potřebuju si sundat mikinu." řekl Taehyung.
Jungkook z něj tedy slezl, ale byl slabý tak, že se neudržel na nohou. Tak málem spadl, ale Taehuyng ho naštěstí chytil.
,,Tak se tady prosím posaď. Já ti sundám mikinu a přezuju tě, jo?" zeptal se Taehyung. Jungkook jen pomalu kývl na souhlas.
Taehyung tedy udělal to, co řekl. Pak se také přezul a společně s Jungkookem v náručí se přesunul do obýváku.
Tam se posadil na gauč a začal si s Jungkookem povídat.
******
Zanedlouho se Jungkook odtáhl z koalího objetí, protože začal mít menší problém v kalhotech a ani nevěděl proč.
,,Copak se děje, Kookie?" zeptal se Taehyung.
,,N-nic. Ale ty vypadáš jako že tě něco trápí." řekl Jungkook.
,,No... Já jen... Jak se dneska stala ta věc tak... Jsem sice rád, že tě zachránil Joon s Jinem, ale... Slíbil jsem ti, že už nedovolím, aby ti někdo ublížil."
Taehyungovi po tváři steklo několik slz. Bylo mu to tak líto.
,,Ale Tae... Ty jsi nevěděl, co se stane. Nevěděl jsi, že se někam zaběhnu a že se to pak stane a že mě nezachráníš. Ale nejhlavnější přeci je, že jsme pořád spolu a že se nám nic nestalo-.." ,,Ale stalo! Mohl jsi být znásilněný, mohl ti ještě více ublížit, mohl-.."
Jungkook ho přerušil. Přiložil mu prst na rty.
,,Nechci se o něm bavit. Nechci o něm nic slyšet, nechci na něj myslet." řekl Jungkook a prst stáhl.
,,Ale... Já nevím, co by se ti stalo, kdyby tam nepřišli-..." Jungkook ho opět nenechal domluvit. Teď ho však umlčel polibkem.
,,Tak na něj nemysli. A udělej něco, co tě donutí na něj nemyslet." řekl Jungkook.
,,A co?" zeptal se Taehyung.
,,Chci... Chci, abychom posunuli náš vztah." řekl Jungkook s rudými tvářemi.
Taehyung se na něj usmál a začal ho líbat. Položil dlaň na jeho tvář a Jungkook položil ruku na tu jeho.
Jungkook nechtěl na sobě cítit doteky jeho bývalého majitele. Chtěl jen Taeho. Zároveň chtěl na to všechno nějak zapomenout nebo na to alespoň nemyslet.
Taehyung ho pomalu vstal a tím tak přerušil polibek. Přesunul se s ním do ložnice. Tam ho pomalu položil na postel a začal ho opět líbat.
ČTEŠ
Divný spolužák
FanfictionKim Taehyung je obyčejný chlapec... Nenávidí školu, jako snad my všichni... Nejvíce však nenávidí své spolužáky... Ale co když se objeví někdo, kdo jeho názor změní? Co když se objeví někdo, kdo celý jeho život změní? A bude ten dotyčný, jako o...