^31.^

2.2K 135 7
                                    

Nakonec Jungkook usnul. A Taehyung se mohl zbláznit z jeho roztomilosti.

Všechno to ale přerušilo zazvonění Jungkookova mobilu. A Jungkooka to vzbudilo.

,,Shhh... Spi dál. Já to zvednu." řekl něžně Taehyung a Jungkook ho poslech a lehl si na gauč.

Taehuyng to tedy zvedl.

,,JUNGKOOKU?!" ozvalo se z druhé strany tak nahlas, že si Tae musel ten mobil dát dál od ucha. Ještě radši rychle šel do chodby, aby to Jungkooka nevzbudilo.

,,Tady Taehuyng." řekl potichu Taehyung.

,,Kde je Jungkook?! Jestli se mu něco sta-..." ,,Neboj. Je v bezpečí. Jsme u něj doma a on teďka spí." řekl Tae.

,,A co se stalo, že nejste ve škole?" zeptal se Jimin.

,,Víš... Šel jsem do třídy na první hodinu, ale on tam nebyl. Neměl tam ani věci. Tak jsem mu zavolal a když to zvedl, tak se tam ozývaly jen divné bublavé zvuky a prudké nádechy. Tak jsem ho začal hledat po všech školních záchodech, až jsem ho našel. Topil se v záchodové míse a kolem něj tam byli ještě nějací debilové. Pak jsem je trošku zbil a pak jsem šel k Jungkookovi." dovyprávěl Taehyung.

,,A... On viděl, jak jsi je zmlátil?" zeptal se Jimin.

,,Asi jo." řekl Tae.

,,Tak to budeš mít asi malér. Když totiž uvidí, jak někoho mlátíš, tak se tě může začít bát. A ještě něco... Viděli jeho ouška?" zeptal se Jimin.

,,Ne, protože kapuci měl dobře nasazenou." řekl Taehuyng.

,,A myslím si, že se mě nebojí, protože mě pak sám objal." dodal Taehuyng.

,,Hmmm... To ještě nikdy nikomu neudělal, tak si toho važ. No a já už budu končit. Bude hodina. Ahoj." řekl Jimin a pak se jen ozval školní zvonek a Jimin to zavěsil.

Taehuyng s plnou hlavou otázek šel do obýváku, kde Jungkook poklidně spal a objímal deku. Taehyung odložil jeho mobil a sedl si za ním.

,,Jak můžeš být tak dokonalý?" zašeptal Taehyung směrem k Jungkookovi. Chvíli ho ještě pozoroval a nakonec rychle zakroutil hlavou a šel si sednout na židli, kde si vzal mobil.

_________

A začal na wattpadu číst příběh Anděl a démon od jane_love_bts, který už má přes 3K přečtení!
Díky moc!

_____________

Nakonec začal projíždět příspěvky na instagramu, ale u jednoho se zarazil...

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat