Pak dny plynuly a byl tu březen. A s tím i Yoongiho menší párty.
Pozval samozřejmě hodně lidí a to včetně Taehuynga a Jungkooka.
Oba tedy přišli, protože se jeho párty konala v Hoseokově vile a ta byla blízko Jungkookova domu.
Přišli tam a Taehyung ho vzal ihned na taneční parket. Začali tam dělat blbosti a Jungkook si to náramně užíval.
Pak ho ale Taehyung zavedl za klukama a on sám se někam vypařil. Jungkook byl vystrašený, aby mu někdo něco neudělal. Ale taky se necítil tak moc v bezpečí, jako obvykle, jelikož tam nebyl Taehyung.
Zanedlouho ho ale spatřil. Šel na parket s nějakou holkou. V Jungkookovi se začal hromadit divný pocit. Takový pocit, který nikdy nezažil. Ano. Byla to závist.
Záviděl té holce, že s ní Taehyung tančí a že se mu nevěnuje. Ale co by zase Jungkook po něm mohl chtít. Je s ním pořád a ani nemá čas na svůj osobní život.
Najednou se stalo něco, co Jungkookovi zlomilo srdce...
Taehuyng ji políbil.
,,Jungkooku!" začal s ním někdo třást. Byl to Jimin.
,,C-co se stalo?" zeptal se Jungkook vyděšeně a podíval se na parket. Nikde nikdo.
Že by jen sen?
,,Brečel jsi ze spaní a divně ses třásl. Je všechno v pořádku?" zeptal se Hoseok.
,,J-jo. Jen j-jsem měl n-noční můru." povzdechl si Jungkook.
,,Ahoj znov-... Jungkookie?! Tys brečel?!" vypískl pravě příchozí Taehyung a sedl si vedle něj.
,,Jen... J-jsem měl noční můru." řekl Jungkook a do očí se mu nahrnuly slzy. Ten sen byl tak reálný...
,,Shhh... Všechno je v pořádku. Jsem tu s tebou." řekl Taehuyng a přitáhl si ho do objetí.
Všichni se na ně dívali s úsměvěm, ale i se smutkem vepsaným ve tváři, protože Jungkook stále brečel.
,,Co bys řekl na to, kdybych dneska přespal u tebe?" navrhl Taehyung.
Jungkook jen němě přikývl na souhlas.
Po párty tedy šli oba k Jungkookovi, kde vše plynulo tak, jak by mělo.
Nebo se to přeci jen někomu z nich nelíbilo?
ČTEŠ
Divný spolužák
FanfictionKim Taehyung je obyčejný chlapec... Nenávidí školu, jako snad my všichni... Nejvíce však nenávidí své spolužáky... Ale co když se objeví někdo, kdo jeho názor změní? Co když se objeví někdo, kdo celý jeho život změní? A bude ten dotyčný, jako o...