^33.^

2.1K 147 12
                                    

Od této události už uplynul nějaký ten čas a Tae byl pořád s Jungkookem.

Dnes zrovna byla párty Hoseoka, se kterým se zkámarádili. Ukázalo se, že Jimin chodí s Yoongim a pak z toho nějak vznikla trojice Yoonminseok, jak si říkají. Hoseok se totiž přiznal, že je oba miluje a oni ho přijali mezi sebe. A samozřejmě, že Hobi ví o tajemství všech třech a to i Jungkooka.

Momentálně sedí všech pět na velkém gauči a povídají si. Jimin a Yoongi mají samozřejmě své paruky a Jungkook kapuci. Najednou Jungkook uviděl nějakého kluka. To by ale nebylo nic zvláštního, kdyby ho moc dobře neznal.

,,Jin-hyung?" řekl Jungkook potichu.

,,Cože?" řekl Taehuyng. Na to Jungkook nic neřekl a vstal.

,,Jin-hyung?!" vypískl Jungkook.

,,Jungkooku?" řekl překvapeně vysoký chlapec, který se před chvílí bavil s chlapcem po jeho boku. Jin se otočil a spatřil Jungkooka.

,,Jungkookie!" vypískl Jin.

,,Jin-hyung!" vypískl Jungkook a skončil mu kolem krku.

,,Tak moc se mi stýskalo." řekl Jin se slzami na krajíčku.

,,Mně taky." řekl Jungkook a po tváři mu stékla slza štěstí.

,,Jungkookie?" přišel za nimi Taehuyng.

,,Takže Tae... Tohle je Jin, můj bratr a Jine tohle je Tae, můj kamarád." řekl Jungkook. Oba si pak podali ruku a představili se celými jmény.

,,Jinie?" ozvalo se za Jinem.

,,Jaj! Málem bych zapomněl!" řekl Jin a otočil se na hnědovlasého, vysokého chlapce.

,,Joonie... Tohle je můj bratr Kookie a tohle je Tae. Jeho kamarad. A Tae a Kookie... Tohle je můj..." odmlčel se Jin.

,,Jsem Kim Namjoon. Jinův snoubenec." řekl Joon a chytil Jina za ruku.

,,Oh... Někdo s-se nepochlubil." řekl Jungkook překvapeně.

,,No..." poškrábal se Jin na zátylku.

,,Víš co? N-nech to bejt a pojď si s náma sednout za kámošema." mávl rukou Jungkook a všichni si šli tedy sednout zpátky na gauč.

Nakonec se všichni představili a začali si povídat. V půlce večera se ale stalo něco, co si Taehyung vyčítal hodně dlouho...

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat