^24.^

2.3K 143 11
                                    

Bylo ráno a s ním i Vánoce. Taehyung se probudil jako první a tak se opatrně vykroutil z Jungkookova hřejivého objetí. Pak šel do kuchyně, kde začal připravovat snídani. A to jest... Palačinky.

Když měl hotovo, tak šel vzbudil Jungkooka, jelikož ještě spal. Přišel do pokoje a nad tím pohledem se málem roztál.

Jungkook ze spaní objímal polštář, měl mírně otevřenou pusu a to tak, že byly vidět i jeho králičí zoubky. Párkrát pohl ouškem a to dodávalo na větší roztomilosti.

Taehyung šel opatrně k posteli.

,,Jungkookie... Vstávej... Udělal jsem snídani, tak aby nám nevystydla." začal ho budit Taehyung.

,,Hmmm... Mně se j-ještě nechce." řekl Jungkook a více se zachumlal do polštáře.

,,Jungkookie... Mám hlad. A snídaně už bude určitě studená." řekl Taehyung a Jungkook otevřel jedno oko.

,,Vážně?" zeptal se Jungkook.

,,Jo." řekl Taehyung.

,,Tak to m-musíme jít rychle jíst." vstal Jungkook a šel do kuchyně.

,,Nechal jsem, aby sis to ozdobil." řekl Taehyung. Jungkook tedy vzal několik palačinek, namazal je nutelou, přeložil, vedle toho ještě dál jeden kopeček jahodové a vanilkové zmrzliny a pak tam ještě dal nějaké jahody.

,,Nádhera." řekl Taehyung a Jungkook zase zrudl. Obě porce i s kakaem položili na stůl a pustili se do toho.

Po dojedení samozřejmě vše uklidili a pak se zase dívali na nějaké filmy. Když byl večer rozdali si dárky.

Taehyung dostal přívěšek s písmenem T a Jungkook dostal nějaký rolák a náramek.

Pro oba to byly nejhezčí Vánoce, které kdy zažili.

____

Ahuj!

Dneska má Jinie narozeniny! Všechno nejlepší!

A díky tomu dneska vydám ještě dvě kapitolky!

I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat