^41.^

2K 126 17
                                    

Uplynulo několik dnů. Za těch několik dnů se Jungkook s Taehuyngem sblížili ještě víc.

Taehyung chodil každé odpoledne k němu. Ale dneska bylo všechno jinak. Taehyung nemohl přijít do školy, kvůli migréně a Jungkook byl tedy ve škole jen s ostatníma.

Ale nebylo to ono. Taehyung mu chyběl a tak se rozhodl, že ho půjde po škole navštívit a dát mu úkoly, jako on kdysi udělal pro něj.

Ihned po škole šel k jeho adrese, kterou si kdysi nenápadně opsal. Došel k paneláku a šel do celkem vysokého patra.

Jungkook ještě nikdy výtahem nejel, tak radši vyšel fakt hodně schodů. Dostal se do velké chodby. Celá byla v šedém odstínu.

Došel na konec a našel dveře které potřeboval najít.

Kim Taehyung

Bylo napsáno na cedulce, přilepené na dveřích.

Jungkook se tedy zhluboka nadchnul a zaklepal. Zanedlouho mu otevřel rozespalý Taehyung.

,,Kookie? Co ty tady?" zeptal se už více probuzený Taehyung.

,,Přinesl jsem ti úkoly a nechtěl jsem tě nechat samotného. A promiň, jestli jsem tě vzbudil." řekl Jungkook.

,,Děkuji. A stejně jsem už chtěl vstát." řekl Taehyung a vyzval Jungkooka dovnitř.

Jungkook se samozřejmě vyzul a pak se začal rozhlížet. Ihned mohl vidět, po své levici, dveře, vedoucí do koupelny.

Pak uviděl menší kuchyňský koutek, propojený s celkem velkým obývákem, který se skládal ze sedačky, stolku a televize. Všechno měl sladěné do šedé barvy.

,,Nechtěl bys něco k pití?" zeptal se Taehyung.

,,Kakao." řekl Jungkook.

Jungkook si zatím sedl na gauč a začal si kousat spodní ret. Byl z neznámých důvodů velmi nervózní. Měl pocit, že se stane něco, co vše změní.




















A byl to jen divný pocit..




















Nebo ne?

________

Připraveni na Taekook kisseu?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat