Zanedlouho začal Jungkookovi zvonit mobil. Kupodivu to vzbudilo jenom Taehyunga, který se podíval, kdo mu volá. Ukázalo se, že to byl Jin. Tak tedy stlumil vyzvánění, aby to mladšího nevzbudilo.
Když však vstal, mladší se probudil.
,,Kam to jdeš, Tae?" zeptal se Jungkook a otevřel své rozespalé oči.
,,Jen ti volá Jin. Klidně dál spi, já to s ním vyřídím." řekl Taehyung a už chtěl jít pryč, ale Jungkook ho zastavil.
,,Zůstaň tady, prosím." řekl Jungkook už se zavřenýma očima.
Taehuyng se tedy posadil na postel a konečně hovor zvedl.
,,Tady Taehyung." řekl ihned Taehyung.
,,Ahoj Tae. Tak jak jste dopadli?" zeptal se Jin.
,,Dobrý." řekl Taehyung a zívl si.
,,Ty jsi nějak ospalý, ne?" zasmál se Jin.
,,Nediv se. Vzbudil jsi nás." zastěžoval si Taehyung.
,,Tae... Vykašli se na něj a pojď spát." řekl Jungkook.
,,Tak to se omlouvám." řekl Jin. Jungkook už toho měl dost. Minulou noc se moc nevyspal, tak to chtěl dospat. Ale jeho hyung mu jeho plány kazil.
Vytrhl Taemu z ruky mobil.
,,Hyung, prosím. Zavolej později. Chceme spáááát!" řekl Jungkook a ukončil hovor. Zkontroloval, jestli má stlumené vyzvánění, odložil mobil, lehl si a Taeho stáhl s sebou.
,,Připrav se, že nám takhle budou volat všichni." zasmál se Taehyung.
,,Neměli jsme jim o té kontrole říkat. A doufám, že máš vypnuté vyzvánění." otevřel Jungkook oči.
,,Neboj." řekl Taehyung a políbil ho na rty.
,,Miluju tě." řekl Taehyung.
,,Já tebe taky." řekl Jungkook a hlavou se zachumlal do Taeho hrudi. Taehuyng ho objal a nakonec se spolu odebrali do říše snů.
____
Ahuj po dlouhé době!
Sorry, že nevycházely kapitoly, ale nebyl čas, jelikož jsem musela jít lyžovat (jak já to nenávidím).
Navíc se mi ve volném čase moc nechtělo a kdybych to napsala, mohlo by to být odfláklé (a krátké).
Tak snad se na mě nezlobíte.
A navíc...
Blížíme se ke konci!
Už asi jenom 2 nebo 3 kapitoly. Co jsem si tak všimla, tahle knížka mi trvala dýl, než Anděl A Démon. A navíc je delší.
Tak se mějte a dobrou noc, popřípadě dobré ráno.
A (snad) v pátek nebo v sobotu dovydám tuhle knížku a pak půjdu na další. Ale o tom až někdy jindy.
And I purple yall!!
ČTEŠ
Divný spolužák
FanfictionKim Taehyung je obyčejný chlapec... Nenávidí školu, jako snad my všichni... Nejvíce však nenávidí své spolužáky... Ale co když se objeví někdo, kdo jeho názor změní? Co když se objeví někdo, kdo celý jeho život změní? A bude ten dotyčný, jako o...