^44.^

2K 135 61
                                    

Taehyung by se nejraději zabil. Udělal chybu, kterou si nikdy neodpustí. Byl na sebe naštvaný, jako ještě nikdy nebyl.

Šel do obýváku a pak se pozastavil nad pohledem na gauč. Na tom gauči seděl a prohraboval Jungkookovy vlasy.

Do očí se mu nahrnuly slzy. A nezadržoval je.

Začal brečet, jako ještě nikdy předtím.

Dlouho takhle seděl a brečel na gauči, ale nakonec se rozhodl. Musí to napravit.

Rychle se tedy oblékl a co nejrychleji šel k Jungkookovi.

Když stál před dveřmi jeho domu, znervózněl. Zhluboka se tedy nadechl a zazvonil.

Když mu Jungkook otevřel, lekl se jeho vzhledu. Jeho nádherné oči byly zarudlé od pláče a jeho tváře byly napuchlé.

Ihned ho objal. Jungkook byl sice překvapený, ale ihned se vzpamatoval. Opatrně ho taky objal a málem se rozbrečel. Netušil proč.

,,Kookie... Promiň. Promiň, že jsem tak blbý. Promiň, že jsem tě nechal jít. Promiň, promiň, promiň." řekl Taehyung se skleněným pohledem.

,,J-já... M-myslel jsem, že mě n-nemáš rád." řekl Jungkook, jako malé dítě.

,,Máš pravdu. Nemám tě rád." řekl Taehyung a Jungkook se málem rozbrečel.




















,,Já tě miluju." řekl Taehyung a Jungkook otevřel překvapeně pusu.

,,J-já... T-taky tě m-miluju." zakoktal se Jungkook a zčervenal.

,,Jak roztomilé." usmál Taehyung.

,,A... Můžu tě políbit?" zeptal se nervózně Taehyung. Jungkook němě přikývl. A tak Taehyung spojil jejich rty do jemného a vášnivého polibku.

___

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

Ať je lepší, než ten 2019. Ale...

No to je jedno.

Tak se mějte hezky a AHUJ!

I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat