^9.^

2.5K 148 1
                                    

Jimin nemohl nic udělat. Málem si vyřval hlasivky, když řval do telefonu ,Haló!?' a ,Kookie?!' atp.

Nemohl zavolat sanitku, nebo něco podobného. Nevěděl, kde Jungkook bydlí. Tak nakonec zavěsil a se stresem v duši usnul.

******************

Bylo pozdě v noci. A Jungkook se probudil. Bylo mu divně. Ani blbě, ani dobře. Prostě divně. Ale nebylo to příjemné.

Šel si ošetřit rány. Poté šel volat Jiminovi. Ano... Bylo mu jedno, že jsou 4 ráno.

,,Haló?" řekl ospalý Jimin.

,,Jimine." vydechl Jungkook a stejně zněl, jako kdyby se měl každou chvílí pozvracet, atp.

,,Kookie! Co se ti stalo? Neodpovídal jsi!" probral se Jimin.

,,Neř-neříkej mi K-kookie.. A... Nemohl bys s-se nějak n-nastěhovat s-sem?" řekl Jungkook.

,,Ko- Jungkooku... Já nemůžu. Musím být tady, ale na druhý pololetí půjdu k tobě, i když..." odmlčel se Jimin.

,,Bude se mi stýskat." řekl Jimin.

,,P-po to-tom h-hybridovi?" zeptal se Jungkook smutně.

,,Hmmm." řekl Jimin ještě smutněji.

Pak mezi nimi bylo ticho. Jungkook nevěděl, co říct. Chtěl, aby s ním Jimin byl, protože by si měl s kým povídat, ale... Nemohl myslet jen sám na sebe.

,,Tak... Nemusíš." povzdychl si Jungkook.

,,Dělám si srandu! On se taky na druhý pololetí stěhuje! A taky k vám!" začal šílet Jimin, jako nějaká holka.

,,V-víš jak j-jsem se lekl? T-tohle už mi n-nedělej." řekl Jungkook.

,,Co je? To je ta škola tak hrozná? Nebo co se děje?"

_______

Ahuj!

Není ten Jimin nějak moc zvědavej?

Já asi teď ještě půjdu psát a pak jestli bude čas, tak třeba něco přidat do mý další knížky (která ještě není vydaná)... Co já vím...

Ale stejně teď půjdu číst, aby mě kámoška nezabila za to, že nečtu její knížku....

Tak se mějte dobře (alespoň).

And I purple yall!

jane_love_bts(2)

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat