^62.^

1.8K 108 17
                                    

Ihned po obědě šli do nemocnice. Tam je uvítala milá doktorka a ihned jim řekla nějaké informace.

,,Budete těhotný 9 měsíců a za čtyři měsíce si můžete přijít pro zjištění pohlaví. Mělo by vám být někdy špatně a to většinou ráno, ale někdy vám může být špatně i celý den. Může vás bolet hlava nebo můžete i zvracet. Předepíšu vám nějaké prášky, aby vám třeba pak nebylo špatně. Kdyby vám bylo častěji špatně, nebo by se vám zdálo vaše bříško větší, než by mělo být, tak přijďte sem." řekla doktorka a pak už je jen poslala do lékárny, pro prášky.

Když se vrátili domů, začala velká debata okolo malého.

,,Jak se bude jmenovat?" zeptal se Jungkook, když seděli na gauči s plánem domu.

,,Já nevím... Chlapeček třeba... Chanyol?" navrhl Taehyung.

,,Jo. A holčička... Nari?" navrhl Jungkook.

,,Jo. A teď už jen dořešit, kde bude mít pokoj." napil se Tae jeho oblíbené kávy.

,,Tak třeba tady? Je to pokoj pro hosty, ale můžeme z něj udělat pokoj pro malé." navrhl Jungkook a ukázal na plánku místo, kde je pokoj pro hosty.

,,Tak jo. Chtěl bys radši holčičku nebo chlapečka?" zeptal se Taehyung.

,,Mně to je jedno." řekl Jungkook a opřel si hlavu o Taeho rameno. Ten si opřel hlavu o tu jeho a složil plánek.

,,Co bys chtěl dělat?" zeptal se Taehyung.

,,Spát." řekl Jungkook a zavřel oči.

,,Tak si půjdeme lehnout?" zeptal se Taehyung. Jungkook jen přikývl. Taehyung tedy vstal. Jungkook jen natáhl ruce na náznak, aby ho vzal do náruče. Taehyung ho tedy donesl do pokoje, kde si oba lehli na postel a v objetí toho druhého usnuli.

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat