^11.^

2.6K 153 11
                                    

Čas plynul neuvěřitelnou rychlostí, a byl tu říjen. Tedy... Skoro. Celý měsíc se nic zajímavého nedělo.

Jungkook se s Taehyungem moc nebavil. Andy a Caroline ho pořád otravovaly. Ale už ho tolik nemlátily. S Jiminem si domluvili, že si budou volat každý večer.

Navíc... Budou mít prodloužený víkend, jelikož je v pondělí 3.10., což je svátek vzniku Koreje (musela jsem si to vyhledat ve svém slovníku Korejštiny xd). A tak se Jimin a Jungkook domluvili, že se navštíví.

Do jejich setkání ale ještě zbývá jeden den. Pátek. Jungkook je už ve škole. A Taehyung nikde. Vždy za ten měsíc byl Taehyung jako Jungkookův bodyguard.

Jungkook se začal bát.

Co když Taehyung nepříjde? Co když ho ty dvě zase zmlátí?

,,Ahoj Jungkookie." přišly k němu ty dvě.

,,A-ahoj." pozdravil je.

,,Kdepak máš Taehyungieho?" zeptala se Andy.

Jungkooka osvobodil zvonek, který se rozezněl po celé třídě. Obě odešly, ale Jungkook v klidu nebyl. Zazvonilo totiž na hodinu a Taehyung nikde.

Zanedlouho přišel učitel a začal vysvětlovat novou látku. Asi pět minut po začátku hodiny se ozvalo zaklepání.

,,Dále!" křikl učitel tak, aby to dotyčný na chodbě slyšel. Dveře se otevřely a v nich stál......




















Taehyung.

Hned se začal učiteli omlouvat, že nepřišel včas, protože zaspal.

A nevymyslel si to, což si učitel myslel.

Celou noc měl totiž plnou hlavu Jungkooka a nemohl usnout. Usnul až 5 minut před jeho budíkem, který ho nevzbudil.

,,Dobrá tedy. Ale uděláš nám mi o tomhle učivu esej. A můžeš někoho požádat o pomoc." řekl učitel a začal zase vysvětlovat něco o vzniku jejich státu.

Taehyung se zatím posadil, nachystal si věci a pak už hodina probíhala jako vždy.

*****************

,,Ehm... Jungkooku?" oslovil ho.

,,Hmm?" řekl jen.

,,Nechtěl bys... Nechtěl bys mi s tou esejí pomoct?" zeptal se Taehyung.

,,J-jistě." řekl Jungkook a mírně se usmál.

,,Ale nejdřív tě zvu do kavárny." usmál se pro změnu Taehyung.

,,P-proč?" zeptal se Jungkook.

,,Jen tak. Mohli bychom si udělat takové kamarádské odpoledne a víc se sblížit. Pokud tedy ovšem chceš." řekl Taehyung.

,,Jistě.. K-klidně s tebou d-do té kavárny p-půjdu." řekl Jungkook a usmál se ještě víc.

Taehyung mu připomínal Jimina. Ten chtěl pořád nějaká ta kamarádská odpoledne.

Pak už den plynul jako každý jiný, až tady bylo odpoledne, tudíž... Se Jungkook a Taehyung vydali do kavárny.

_____

Ahuj!

Chtěla bych se vám strašně moc omluvit, žr nevycházely kapitoly. Blbla nám wifina a dát mi nešla. Snad vám to tedy nevadí a ještě jednou se omlouvám.

Jinak mějte hezký den, zkuste se alespoň trošku usmívat a hlavně...

Milujte BTS!

And I purple yall!

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat