,,Miluju tě." řekl Taehuyng, když se odpojili.
,,A nikdy nedopustím, abys byl kvůli mně smutný." dodal po chvíli.
,,Taky tě miluju." usmál se Jungkook.
,,M-můžu... Můžu se tě na něco zeptat?" zeptal se Taehyung. Jungkook jen němě kývl.
,,Budeš... Budeš se mnou chodit?" zeptal se Taehyung.
Jungkook vypadal zamyšleně, ale nakonec přikývl. Taehyung se široce usmál a políbil ho.
,,Tak na tohle si budu muset zvyknout." zasmál se Jungkook.
,,Neboj. To si zvykneš." usmál se na něj Taehyung.
Oba se k sobě začali zase naklánět, že se znovu políbí, ale Jungkookovi zazvonil mobil.
,,Kdo to je?" zeptal se Taehuyng. Jungkook se podíval na displej.
,,Jimin-hyung." řekl Jungkook.
,,Ten si umí vybrat chvilku." řekl Taehyung a Jungkook málem vybuchl smíchy.
,,Tak to už vem, jinak bude šílet." řekl Taehyung.
Jungkook tedy kývl a zvedl hovor.
,,Ahoj, Jungkookie!" ozval se Jimin.
,,Ahoj." řekl Jungkook.
,,Jak se máš a co děláš?" zeptal se Jimin.
,,Mám se skvěle! A... Píšu úkoly." řekl Jungkook první lež, která ho napadla.
,,Ty se máš skvěle a děláš úkoly? To jde?" zeptal se Jimin.
,,Kupodivu jo. Ale už budu muset končit, jinak to nestihnu." řekl Jungkook.
,,Ale-.." Než stačil Jimin cokoliv namítnout, Jungkook zavěsil. Nějakou dobu se díval na zhaslý displej, jakoby tam viděl něco, co by ho překvapilo.
,,T-to... To je poprvé, co jsem udělal tohle." řekl Jungkook pořád zahleděný do displeje.
Taehyung k němu přistoupil a položil mu své ruce na jeho ramena. Jungkook na něj zvedl nečitelný pohled.
,,Láska lidi mění." zašeptal a chytl Jungkookovu bradu mezi ukazováček a palec. Jen na chvíli přiložil své rty na ty jeho.
,,To už jsem zjistil." řekl Jungkook a hleděl Taehyugovi do očí.
,,Co budem dělat?" zeptal se Taehyung po chvíli ticha.
,,Byl bych rád kdybys tady přespal. Nebo bych klidně mohl jít k tobě. Nemáš tady totiž věci do školy." řekl Jungkook.
,,Víš co? Kašlem na školu. Zítra bychom si mohli udělat nějaký společný den. Jako "oslavu'' toho, že jsme spolu." řekl Taehyung. Jungkook samozřejmě souhlasil.
,,Ale co budeme dělat teď?" zeptal se Taehyung.
,,Mohli bychom si objednat něco k večeři." navrhl Jungkook.
Tak si tedy objednali pizzu a pak se šli zvlášť umýt, i když Taehyung chtěl, aby se šli umýt spolu. I tak se však na Jungkooka ohledně odmítnutí nezlobil, jelikož by to na něj mohlo být moc rychlé.
Pak ale nadešel čas na spánek a Jungkook pak řekl něco, co by Taehyung nečekal...
,,Nemohl bys spát se mnou, prosím?" zeptal se Jungkook.
,,Jistě, že ano." usmál se Taehyung a zhasl světlo.
V pokoji svítila jen LED lampa, kterou měl Jungkook položenou na nočním stolku. Taehyung si k němu tedy lehl a Jungkook zhasl LED lampu.
,,Miluju tě. Dobrou noc můj králíčku." řekl Taehyung.
,,Taky tě miluju. Dobrou." řekl Jungkook.
,,A Tae?" řekl Jungkook po chvíli.
,,Ano, Kookie?" řekl Taehyung ospale.
,,M-můžeš... Můžeš mě obejmout?" zeptal se Jungkook.
,,Jistě." řekl Taehyung a opatrně Jungkooka objal. Ten se zachumlal do staršího hrudi. Pak v klidu usnuli.
Bude ale ráno taky takhle klidné?
_____
To bych nebyla já, kdybych nestrašila, co?
Já si takhle normálně kreslím (spíše píšu) do horních okrajů sešitu a dvě učitelky mi to přeškrtnou! A zkuste uhodnout, co jsem tam napsala?!
Ano, BTS a nakreslila jsem tam lebku. Ony mi to prostě škrtnou!
Jako... U jedný jsem to nechala bejt, ale u tý druhý jsem se jakože fakt hodně nasrala a napsala tam Fuck u, pak jsem ještě k tomu přidala šipku, že to je na to přeškrtnutí a ještě jsem to přeškrtnutí na jednom místě přeškrtla.
A upřímně je mi u prdele, jestli mi napíše poznámku! Nikdo nebude přeškrtávat takové posvátnosti!
Doufám, že máte lepší učitele, než já...
And I purple yall!
ČTEŠ
Divný spolužák
FanfictionKim Taehyung je obyčejný chlapec... Nenávidí školu, jako snad my všichni... Nejvíce však nenávidí své spolužáky... Ale co když se objeví někdo, kdo jeho názor změní? Co když se objeví někdo, kdo celý jeho život změní? A bude ten dotyčný, jako o...