^14.^

2.5K 145 23
                                    

Byl další den, sobota. Jungkook se vzbudil celkem brzy. Ihned vstal, vyčistil si své králičí zoubky a oblékl se do nějakého oblečení. Což bylo... Bílé tričko a děravé džíny, a to i s otvorem na ocásek.

Pak šel do kuchyně, udělal si snídani a pak se podíval na nějaké anime. Po obědě si oblékl mikinu a dal si na hlavu kapuci. Byla zima, ale on to nijak neřešil.

Došel před danou restauraci, ale Jimin nikde. Koukal se okolo sebe, ale nikoho si nevšiml.

,,Kookie!!" uslyšel a než stačil cokoliv udělat, ležel i s Jiminem na zemi, protože mu skočil na záda.

,,C-co b-blbneš?!" vyjekl Jungkook.

,,Tak rád tě vidím." řekl Jimin a vstal z Jungkooka a pak mu pomohl na nohy.

,,Kam p-půjdem?" zeptal se Jungkook Jimina.

,,K tobě. Chci vědět, jak to tam vypadá." řekl Jimin a Jungkook tedy kývl.

,,T-tak pojď." řekl Jungkook a oba tedy šli k Jungkookovi.

Přišli k němu a Jungkook ho začal ihned provázet.

,,T-tady je p-předsíň." řekl hned, jak vešli a byli v jeho šedě naladěné předsíni.

Pak prošli bombusovými dveřmi a ocitli se v obýváku, který byl propojený s kuchyní.

,,T-tady je obývák a t-támhle je kuchyň." řekl Jungkook.

Pak šli nahoru. Tam byly troje dveře. Nejdřív ho Jungkook zavedl do dvou místností, které byly pokoje pro hosty. Jeden byl vymalovaný žlutě a nábytek s kobercem byl oranžový a v tom druhém to bylo naopak.

Nakonec ho Jungkook dovedl do jeho pokoje. Ten byl meruňkově vymalovaný a měl béžový nábytek.

,,A co budeme dělat teď?" zeptal se Jimin.

,,N-nevím. N-nechceš se t-třeba podívat n-na nějaký film?" navrhl Jungkook.

,,Tak jo." souhlasil Jimin a oba tedy šli do obýváku.

,,Počkej.. Ty obrazy kreslil kdo?" ukázal Jimin na jeden z obrazů v horní chodbě.

,,J-já." řekl Jungkook.

,,Ne, ne." začal Jimin.

,,Jo, jo." řekl Jungkook.

,,Ne, ne."

,,Jo, jo."
,,Ne, ne."

,,Jo, jo."

*Ding-dong*

,,Ty někoho čekáš?" zeptal se Jimin.

,,Ne." řekl Jungkook a oblékl si mikinu a nasadil si kapuci. To samé udělal Jimin, ale ten zůstal radši nahoře.

Jungkook tedy otevřel a ve dveřích stál...



























_____

Ňahňahňahňahňahňah...

Takhle se směju, no...

Asi mě zabijete, co?

No já bych sebe zabila za tohle.

No co už...

Už jsem taková.

Mějte se jinak hezky a ahuj!

jane_love_bts(2)

Divný spolužákKde žijí příběhy. Začni objevovat