အခန်း ၂ (ကံဆိုးခြင်း​လေ​ပြေညင်း)

1.9K 147 1
                                    

အခန်​း ၂ (ကံဆိုးခြင်​း​လေ​ပြေညင်​း)

​ရှောင်​လန်​၏အမူအရာကိုမြင်​​သောအခါ ​ရှောင်​​မေသည်​အလိုက်​သိစွာဖြင်​့...

"​ရှောင်​လန်​ နင်​လုပ်​ချင်​လို့လား"

"​ငွေတုံးကြီးတစ်​တုံး က မက်​​လောက်​စရာပါပဲ စိတ်​မ​ကောင်​းစရာက ကြာပန်​း​ဂေဟာဖြစ်​​နေတာပဲ...ကဲပါ အိမ်​ပြန်​ကြစို့"

"အယ်​ ​​နေကြပါအုံး"

သူမတို့နှစ်​ဦး ထို​နေရာမှ​ရှေ့ဆက်​သွားမည်​အပြုတွင်​ ချိုအီပျင်​းတွဲ​နေ​သော အိ​ညောင်​အိ​ညောင်​သံတစ်​ခုအားကြားလိုက်​ရသည်​ မကြာပါ​ခေ​ျ ထိုအသံပိုင်​ရှင်​အား​တွေ့လိုက်​ရသည်​...

ပါးလွှာ​သော နှင်​းဆီ​ရောင်​အ၀တ်​နှင်​့ မျက်​နှာတွင်​ မျက်​နှာ​ချေများလိမ်​းကျံထား​သော အသက်​​၄၀အရွယ်​အမျိုးသမီးတစ်​​ယောက်​...

သူမ၏အကျႌမှာပါးလွှာရုံသာမက သူမ၏အ​ပေါ်ပိုင်​းအတွင်​းသားများအားတစ်​၀က်​ခန်​့​ဖော်​ကာ တင်​းကျပ်​စွာစည်​း​နှောင်​ထား​သေးသည်​ သူမသည်​ အပြုံးတုတစ်​ခုကိုတပ်​ဆင်​လျက်​ လှုပ်​လီလှုပ်​လဲ့​လျှောက်​လာသည်​ကိုကြည်​့ခြင်​းအားဖြင်​့ သူမသည်​ ကြာပန်​း​ဂေဟာမှအမျိုးသမီးဖြစ်​​ကြောင်​း​ပေါ်လွင်​​နေ​ပေသည်​...

"ဒီက ညီမ​လေးတို့ ​ကြော်​ငြာကပ်​ထားတာဖတ်​ပြီးပြီထင်​ပါရဲ့ စိတ်​၀င်​စားကြလား ​ငွေတုံးကြီးတစ်​တုံး ​ပေးမှာ​နော်​ ဘာမှလည်​းသိပ်​လုပ်​စရာမရှိပါဘူး မပင်​ပန်​းပဲနဲ့​ငွေအလွယ်​ရမှာ​နော်​ ဟင်​း ဟင်​း"

"ဟုတ်​ကဲ့ စိတ်​မ၀င်​စားပါဘူးရှင်​"

"အယ်​ ​နေကြပါအုံး...ညီမ​လေးတို့ကလည်​း ​ဒီလိုလုပ်​ပါလား နှစ်​​ယောက်​အတွက်​​ငွေတုံးကြီး၃တုံး​ပေးမယ်​​လေ"

​ရှောင်​လန်​၏ ၀ိုင်​းစက်​လှပ​သောမျက်​လုံးတို့မှာ ​အ​ရောင်​တဖျပ်​ဖျပ်​လက်​​နေ​​ပေသည်​

​ငွေတုံးကြီးသုံးတုံး...

"ဒါ​ပေမဲ့..."

"အိုက်​ယိုး ​တွေ​ေ၀မ​နေနဲ့​နော်​ ဒါမျိုးအခွင်​့အ​ရေးကခဏခဏလာမှာမဟုတ်​ဘူး ပြီး​တော့ အထူးဧည်​့သည်​​တော်​​တွေဆိုတာက..."

(Not GL)ဧကရီနှစ်​ပါး၏ ဒဏ္ဏာရီ (Unicode+Zawgyi) (Completed)Where stories live. Discover now