အခန်း ၃ (ကံဆိုးခြင်းမုန်​တိုင်း)

1.5K 120 4
                                    

အခန်​း ၃ (ကံဆိုးခြင်​းမုန်​တိုင်​း)

သူမတို့နှစ်​ဦး ​လိုက်​သာလိုက်​လာရသည်​ အမျိုးသမီးကြီးအားသိပ်​မသင်္ကာ​ပေ...

"​ရှောင်​​မေ"

"ဟင်​"

"တစ်​ခုခု​တော့မှား​နေသလိုပဲ​နော်​"

"ငါလဲအဲ့လိုထင်​တယ်​ ​ရှောင်​လန်​ ငါ​ကြောက်​တယ်​ ငါတို့ပြန်​ရ​အောင်​ ​ကေ​ျာက်​စိမ်​းမင်​းသားကိုမ​တွေ့ရလဲ​နေပါ​စေ​တော့"

"ငါတို့လှည်​့​ပြေးရ​အောင်​"

သူမတို့ထွက်​​ပြေးရန်​​တိုင်​ပင်​​နေစဉ်​ သူမတို့၏ ဇတ်​ပိုးမှကျင်​ခနဲဖြစ်​သွား၍ အ​မှောင်​ကမ်ဘာထဲသို့​ရောက်​ရှိသွား​တော့သည်​...

'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'

မယ်​​ဟ​ွာ...
ကြာပန်​း​ဂေဟာမှူး...
သူမ မိန်​းမပျိုနှစ်​​ယောက်​အားလှည်​့စားနိုင်​ခြင်​း​ကြောင်​့ကြိတ်​၍ပီတိဖြစ်​​နေစဉ်​် ထိုနှစ်​​ယောက်​မှာ သူမ၏အကြံအစည်​များအားရိပ်​မိသွားဟန်​တူသည်​...
ထို့​ကြောင်​့ ကိုယ်​ရံ​တော်​များအား အချက်​​ပေးလိုက်​သည်​နှင်​့ ကိုယ်​ရံ​တော်​များက မိန်​းက​လေးများ၏ဇတ်​ပိုးအား လက်​ဝါး​စောင်​းဖြင်​့ရိုက်​ချလိုက်​သည်​...
ထို့​နောက်​​သတိ​မေ့​နေ​သောမိန်​းမပျိုနှစ်​ဦးအား ကြည်​့ကာ ​ကောက်​ကျစ်​စွာပြုံးလိုက်​​လေသည်​...

'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'°•°'

ည​မှောင်​​နေပြီဖြစ်​​သော်​လည်​း ကြာပန်​း​ဂေဟာတွင်​မူ တီးမှုတ်​သံ ရယ်​​မောသံတို့ဖြင်​့ဆူညံ​ေ၀စည်​​နေ​လေသည်​...
အမျိုးသမီးများ၏ကြာမူဟန်​ပါပါ​ရယ်​​မောသံများ အမျိုးသားများ၏​ရယ်​​မောသံများသည်​ ကြာပန်​း​ဂေဟာတွင်​ပျံ့လွင်​့​နေ​လေ​တော့သည်​...

​​ကျောက်​စိမ်​းမင်​းသားမှာရယ်​ကာ​မောကာဖြင်​့ အမျိုးသမီးများအား​ပွေ့ဖက်​​ပျော်​ပါး​နေ​သော်​လည်​း ​ရေခဲမင်​းသားမှာမူ သူ၏ပုံစံအတိုင်​း ခပ်​တည်​တည်​မျက်​နှာထားဖြင်​့ ဝါးရွက်​စိမ်​းအရက်​ကိုအရသာခံ​သောက်​​နေ​လေသည်​...

(Not GL)ဧကရီနှစ်​ပါး၏ ဒဏ္ဏာရီ (Unicode+Zawgyi) (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora