အခန်း ၄ အာဏာတဲ့လား

1.5K 112 13
                                    

အခန်​း ၄ (အာဏာတဲ့လား???)

ကြာပန်​း​ဂေဟာအတွင်​းရှိ အထူးခန်​းတစ်​ခန်​းထဲတွင်​ဖြစ်​သည်​...
ခုတင်​​ပေါ်တွင်​မိန်​းမပျို​လေးတစ်​​ယောက်​ အိပ်​​ပျော်​​နေ​လေသည်​...
မျက်​ရည်​စီး​ကြောင်​းများက သူမ၏ဖြူနု​နေ​သောမျက်​နှာ​ပေါ်၀ယ်​ ထင်​ရှားစွာ​နေရာယူထားသည်​။ ခုတင်​​ဘေးရှိ စားပွဲ​ပေါ်တွင်​ ​​ရေ​နွေးကြမ်​းအိုးတစ်​အိုးထားရှိပြီး ဆင်​စွယ်​​ရောင်​​ပိုးသား၀တ်​စုံနှင်​့​ယောကျ်​ားပျိုတစ်​ဦး ​ရေ​နွေးကြမ်​း​ထိုင်​​သောက်​​နေသည်​။ သူ၏ညှို့ဓာတ်​ပြင်​း​သော မျက်​၀န်​းအစုံက ခုတင်​​ပေါ်မှမိန်​းမပျိုအား ခဏခဏလှမ်​းကြည်​့​နေ​​သေးသည်​။

ခဏအကြာတွင်​ ခုတင်​​ပေါ်မှမိန်​းမပျို အနည်​းငယ်​လူးလှိမ်​့လာပြီး သူမ၏ ကြည်​လင်​​သော သမင်​မျက်​၀န်​းက​လေးများပွင်​့ဟ လာ​လေသည်​...

ထို့​နောက်​မိန်​းမပျိုသည်​ လက်​ရှိအ​ခြေအ​နေကိုသ​ဘော​ပေါက်​သွားကာ အိပ်​ယာမှကုန်​းရုန်​းထလိုက်​သည်​။ ထိုအခါမှသူမ၏ကိုယ်​တွင်​အ၀တ်​မကပ်​သည်​ကိုသတိထားမိသွားကာ မျက်​ရည်​များစီးကျလာပြန်​သည်​...

​ရေ​နွေးကြမ်​း​သော​နေ​သော​ယောကျ်​ားပျိုမှာ မိန်​းမပျိုအားတစ်​ချက်​မှလှည်​့မကြည်​့​ပေ...

မိန်​းမပျိုမှာ သူမ၏စိတ်​ကိုတင်​းကာ ​စကားတစ်​ခွန်​း​ပြောလိုက်​သည်​...

"ကျွန်​မ သူငယ်​ချင်​း...သူ...အဆင်​​ပြေရဲ့လား"

"......."

​ယောကျ်​ားပျိုထံမှ စကားတုံ့ပြန်​မလာ...

"သူ​ရော...ကျွန်​မလိုပဲ..."

မိန်​းမပျိုမှာ စကား​ပြော​နေရင်​းအသံတိမ်​၀င်​သွား​တော့သည်​...
​ယောကျ်​ားပျိုသည် ​ရေ​နွေးပန်​းကန်​ကိုလက်​မှချကာ သူ၏ညှို့ဓာတ်​ပြင်​း​သောအသံဖြင်​့...

"သူ နှိပ်​စက်​ခံထားရတယ်​ ဒီအချိန်​ဆို​သေ​လောက်​ပြီ​ပေါ့"

ထိုအခါ တင်​းထားသမျှစိတ်​တို့ ​​ပျော်​ကျသွားကာ သည်​းထန်​စွာငိုက်​ရှိုက်​​နေမိ​တော့သည်​...
ထိုစဉ်​ အခန်​းတံခါးမှာအပြင်​မှ ​ဆောင်​့တွန်​းကာဖွင်​့လိုက်​သကဲ့သို့ ကျိုးပျက်​မတတ်​ပွင်​့သွား​တော့သည်​...

(Not GL)ဧကရီနှစ်​ပါး၏ ဒဏ္ဏာရီ (Unicode+Zawgyi) (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora