Konečně jsem viděla přijíždějící auto, a tak jsem si stoupla.
Auto zastavilo a Caleb stáhl okýkno tak, abych mu viděla do obličeje.„kde se tu bereš?" Řekl a zasmál se u toho.
Zasmála jsem se a chtěla otevřít dveře od auta, ale byly zamknuté.
„dělej, otevři ty dveře. Je strašná zima" řekla jsem a čekala, až otevře. Bylo už později večer, takže byla docela zima.
Konečně po chvilce otevřel ty dveře a já si rychle sedla do auta.
„co jsi tady vůbec dělala?" Zeptal se a rozjel se.„to neřeš. Byla jsem tady s.. kamarádem" nechtěla jsem mu říkat, že jsem tam šla s Jackem, a že jsem hrála jeho přítelkyni.
„aha, fajn" řekl a já byla ráda, že to dál nerozebíral.
„no a s jakým kamarádem jsi tam byla?" Zeptal se po chvilce ticha.
„ehm.. no.. s Tomem. Jo.. s Tomem." Řekla jsem rozpačitě.
„kdo je Tom?" Vyzvídal dál.
Proč se tak ptá?
„toho neznáš. Jeho máma se kamarádí s mou mámou" řekla jsem a byla na sebe pyšná, jak rychle jsem si to dokázala vymyslet.
„jo tak." Řekl a díval se na cestu před námi.
Začalo být trapné ticho. Nevěděla jsem, co říct.
„děkuju, že jsi pro mě přijel" řekla jsem a upřímně se usmála.
„no, nedělám to jen tak, že jo" řekl s uchechtnutím.
„no jo, já malém zapomněla, že by Caleb něco udělal jen tak" zavtipkovala jsem a oba jsme se zasmáli.
Caleb mě odvezl před můj dům a potom odjel.
Když jsem přišla domů, tak máma už spala. Ema nemohla počkat do zítřka, a tak ještě večer přišla ke mě.Řekla jsem jí všechno, co se stalo od doby, kdy odešla a ona na mě vykulila své zelené oči.
„ty jsi hrála, jakože jsi jeho holka?" Zeptala se nevěřícně.
„no jo, dlužila jsem mu to a bylo to jen na tenhle večer" řekla jsem zase já.
„jo, jenže jsi slíbila jeho tátovi, že s Jackem příští týden pojedete na tu chatu" připomněla mi.
„já vím, ale Jack si něco vymyslí, proč jsem nemohla jít" řekla jsem zatímco jsem si kousla do toustu.V pátek jsem bohužel musela do školy, i když jsem mámě říkala, že jsem včera přišla pozdě, poslala mě do školy.
Seděla jsem ve třídě a kolem mojí lavice procházel Jack, aby si sedl do svojí lavice vzadu.
Nepodíval se na mě, za to já na něj jo. Myslela jsem, že se třeba omluví nebo něco k včerejšku řekne, ale on nic.Když jsem byla na chodbě, opět u mojí skříňky, a dávala jsem si knihy a sešity do skříňky, tak se u mě objevil Jack.
„proč jsi mýmu tátovi řekla, že s nimi pojedeme příští týden na chatu?" Zeptal se rozzuřeně.
„protože se zeptal a já nevěděla, co odpovědět. Něco si vymyslíš, proč tam nemůžu jet, to zvládneš." Řekla jsem a poplácala ho po rameni.
„no to teda ne. Ty jsi to zařídila, tak tam půjdeš taky. Nebudu trpět jen já" řekl a já překvapeně koukala.
„a co když jako nepůjdu?" Zeptala jsem se vítězně.
„tak jim řeknu pravdu, že jsi tam nechtěla." Řekl a mě to zarazilo.
Jeho rodiče byli milý a já nechtěla, aby si mysleli, že tam s nimi nechci. Já vím, mohlo by mi to být jedno, protože to jsou pro mě cizí lidi, ale není mi to jedno. Byli na mě milí a chovali se hezky. Nechci, aby si to mysleli kvůli tomu, že je Jack pitomec.„tak fajn, pojedu." Řekla jsem poraženě a on se vítězně usmál a odešel.
Po chvilce se u mě objevil zase Caleb a s ním i Kai.
„proč jsi mluvila s tím divným klukem ze třeťáku?" Zeptal se Kai se zvednutým obočím.„to vás nemusí zajímat a není divný" zastala jsem se ho, ani nevím proč.
„když myslíš" řekl Caleb a s uchechtnutím odešli.Vzala jsem si tašku a vyrazila domů.
Doma jsem si udělala něco k jídlu, protože máma ještě nebyla doma. Na ledničce byl papírek, na kterém byl vzkaz, že máma přijde až další den ráno. Hned jsem to zavolala Emě, aby přišla, a že tady může být celý den.
Co vlastně řeknu mámě?
Mami, já jedu na víkend na chatu s klukem a jeho rodinou, protože hraju, jakože jsem jeho přítelkyně.
Jo, to určitě pochopí a nechá mě tam jít.Dost jsem přemýšlela o tom, jak jí to řeknu. Co jí vůbec řeknu.
Zvonek mě vytrhl z mého přemýšlení, a tak jsem šla otevřít.
Stál tam Caleb s Kaiem a Jasonem. Že mě to překvapilo by bylo dost slabý slovo.„co tady děláte?" Zeptala jsem se.
„mám to u tebe, a tak jsme se rozhodli, že dnešek strávíme u tebe" řekl Caleb a zazubil se.„co?" Vykulila jsem oči.
„slyšela jsi, tak nedělej hloupou. A ještě jsem ti přinesl sešit. Uděláš mi ty úkoly" řekl a hodil mi jeho sešit.
„ale máma bude za chvíli doma" zalhala jsem.
„ne, nebude" řekl a mě překvapilo, jak to mohl vědět.
„jak to víš?" Zeptala jsem se a dívala se na něj.
„máme svý zdroje" řekl Jason a všichni tři šli do obýváku, kde se rozvalili.
Povzdechla jsem si a šla za nimi.„nedělejte aspoň bordel, nebudu to po vás pak uklízet" řekla jsem a v tom zrovna zazněl opět zvonek.
Kdo to může zase být?
Pomyslela jsem si a šla otevřít. Byla tam Ema a usmívala se od ucha k uchu. Já na ní úplně zapomněla.
Měla na sobě nádherné letní šaty, které jí ladily k jejím očím. Vlasy měla spletené do vysokého copánku. Vypadala nádherně, zatímco já na sobě měla rifle a tílko. Své hnědé vlasy jsem měla v drdolu, aby mi nevadily v obličeji.„to tys jim řekla o tom, že moje máma přijde až zítra?" Zeptala jsem se jí hned, co jsem jí viděla.
Provinile se usmála a mě to jako odpověď stačilo.
„Emo.. odkdy se vůbec kamarádíš s Calebem, Jasonem a Kaiem?" Zeptala jsem se a ona začala přemýšlet.
„asi od minulého týdne" řekla a šla rovnou do obýváku za klukama. Pozdravila se s nimi, sedla si na zem, protože všechno obsadili kluci, když si lehli, a dívala se s nimi na nějaký film.
„to jste se jako fakt přišli ke mě dívat na film?" Zeptala jsem se nevěřícně.
„Rose, nemáš nějaký chipsy nebo popcorn?" Zeptala se Ema a úplně ignorovala moji otázku. Ani jsem se nesnažila to zopakovat, protože by mě stejně neposlouchali.
Položila jsem Calebův sešit na stolek a šla pro ty chipsy a popcorn.Donesla jsem jim to a rovnou jim udělala i pití. Sedla jsem si k Emě na zem a zadívala se do filmu, o kterým jsem nevěděla ani, jak se jmenoval.
_______________
x moon x
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...