55. Schovej se, dělej

6.3K 207 33
                                    

Hned po probuzení se mi naskytl pohled na spícího Jacka. Vypadal roztomile. Prohlížela jsem si jeho tetování, které měl od krku přes hruď. Nikdy jsem si ho pořádně neprohlédla. Až teď. Obočí a ret měl pořád natržené. Měl by jít k doktorovi. S úsměvem jsem si ho prohlížela a přemýšlela.
Pozítří je 5.8. a to znamená, že má Jack narozeniny. Jak jsem mohla zapomenout?
Co mu dám? Mám mu vůbec něco dát? Bude mít oslavu nebo ne?
Musím se zeptat Sarah.

„ahoj" řekl rozespale Jack a protřel si oči.

„ahoj" řekla jsem s uchechtnutím a uculila se.

„tak, jak jsi se vyspal?" Zeptala jsem se ho a zasmála se. Není to poprvý, co u nás Jack spí, ale je to poprvý, co spí Jack se mnou v posteli u mě doma.

„no.. mohlo to být lepší" zavtipkoval a já ho se smíchem šťouchla do ramene. Taky se zasmál.

„Rose, ty už jsi vzhůru?"
Sakra, máma.
Vystrašeně jsem se podívala na Jacka, který pořád nechápal, co se děje.

„schovej se, dělej. To je máma" řekla jsem rychle a potichu. Jack rychle vstal z postele. V džínech a bez trička. Nad tím jsem se zasmála a on jen se zamračeným obličejem zalezl do skříně.

„jo, už jsem vzhůru" křikla jsem na mámu a ta akorát otevřela dveře. Všimla jsem si Jackovo trička, které leželo na zemi. Modlila jsem se, aby si toho máma nevšimla. Nevím, co by se stalo, kdyby máma zjistila, že tady Jack spal. Nejspíš nic. Pochopila by to, ale teď se mi nechce vysvětlovat všechno okolo toho, takže chápete moje obavy.

„jsi mě docela překvapila, že už jsi vzhůru" řekla máma s uchechtnutím. Já se na to jen taky nervózně zasmála.

„dělám snídani, tak přijď dolů. Aspoň se můžem spolu nasnídat, než půjdu do práce" oznámila mi.

„za chvíli tam budu" řekla jsem s úsměvem a poté už máma odešla dolů. Když se zavřely dveře, oddechla jsem si.

„můžeš vyjít" řekla jsem směrem ke skříni, kde byl pořád schovaný Jack a sedla si na postel.

„odkdy je tvoje máma predátor?" Zeptal se, když vyšel se smíchem.

„hele" řekla jsem a taky se zasmála.

„budu muset jít dolů na snídani, jinak máma přijde zase nahoru" řekla jsem a pomalu se zvedla.

„vydržíš to tady sám?" Zeptala jsem se ho se smíchem. Jack se taky pousmál.

„pokusím se" řekl s uchechtnutím a zvedl ze země své tričko. Já se na něj jen usmála, a potom už jsem šla dolů za mámou.

„no konečně" řekla máma s uchechtnutím a já si s úsměvem sedla ke stolu naproti ní. Na stole už byla připravená snídaně, a tak jsem začala jíst.

„tak jak se těšíš do školy?" Zeptala se máma a já si vzpomněla na školu. Překvapivě.
Už budu ve čtvrťáku. V maturitním ročníku. Já budu mít maturitní ples. S kým tam půjdu? Půjdu tam vůbec?

„mami, škola je až za měsíc." Řekla jsem s protočením oči a s uchechtnutím.

„no jo, ale blíží se to. Maturitní ples. To znamená vybírání šatů" řekla a tvářila se u toho divně. Šťastně, ale divně.

„jo.. to bude zábava" řekla jsem s malým náznakem sarkasmu.

-------------------

„máma už odešla do práce" řekla jsem, když jsem vešla do svého pokoje, kde zrovna ležel Jack a dělal něco na mobilu.

That boyKde žijí příběhy. Začni objevovat