41. Chci ti něco dát

6.4K 172 25
                                    

Ráno mě probudilo vyzvánění mého mobilního telefonu.
Podívala jsem se na display a viděla Calebovo jméno.

Rose - „ahoj, Calebe" řekla jsem do mobilu hned, jak jsem to zvedla a mezitím se posadila.

Caleb - „no ahoj. Co máš na dnešek v plánu?" Zeptal se.

Rose - „na dnešek asi nic, proč?" Byla jsem zvědavá no.

Caleb - „tak dneska tě vyzvednu v sedm. Půjdem na to rande, pamatuješ?" Připomněl mi, jak jsme měli jít na rande, ale nevyšlo to a šli jsme místo toho na bowling i s ostatníma.

Rose - „jo, pamatuju" uchechtla jsem se.

Rose - „tak v sedm tě budu čekat. Už se těším" uculila jsem se do mobilu, i když to nemohl vidět a usmívala se.

Caleb - „tak jo. Zatím ahoj" po tom, co jsem mu řekla i já své ahoj, jsem zavěsila.
Vlasy jsem si dala do drdolu a šla do kuchyně, kde jsem viděla na stole papírek se vzkazem:

Ahoj, Rose. V ledničce máš snídani, tak jí sněz. Musím dneska do práce a taky se tam zdržím. Přijdu tak v devět, s pozdravem máma.

Dočetla jsem a papírek hned vyhodila. Šla jsem do ledničky, kde jsem měla už přichystanou snídani. Vyndala jsem jí a začala jíst. U toho jsem byla samozřejmě na sociálních sítích.

                     ----------------

Už je šest hodin a já se pomalu začínám připravovat na rande s Calebem. Pořád mi nedochází, jak je možný, že spolu chodíme. Ještě jsem to neřekla ani mámě. Měla bych jí to co nejdřív říct.

Ve skříni jsem se prohrabovala asi deset minut a nic jsem nenašla. Zoufale jsem si sedla na postel a dívala se do skříně. Najednou jsem zahlédla moje černé šaty a radostně se usmála. Vzala jsem si je a rovnou i oblékla. Potom jsem šla do koupelny, kde jsem si udělala jen jednoduchý make-up a vlasy si svázala do volného drdolu.

                   ---------------

„ahoj" řekl Caleb hned, co jsem mu otevřela dveře.

„ahoj" řekla jsem a usmála se na něj.

„sluší ti to" polichotil mi, na což jsem se hned zčervenala.

„děkuju" řekla jsem stydlivě a dívala se na moje nohy, aby neviděl, jak jsem červená.

Asi po deseti minutách jsme dojeli před restauraci. Vystoupili jsme z auta a Caleb si se mnou propletl prsty.
Vešli jsme dovnitř a šli si rovnou sednout. Objednali jsme si jídlo a už jen čekali.

„tak, jak ses dneska měla?" Zeptal se a u toho se uchechtl.

„docela dobře. Byla nuda než jsi přišel, ale dobře" nezapomněla jsem se u toho zasmát.
„co ty? Jak ses dneska měl?" Zeptala jsem se na oplátku já jeho.

„jen jsem něco zařizoval. Nic zábavnýho" odpověděl mi s jeho úšklebkem a já mu na to jen přikývla.

                    ------------------

Právě s Calebem jdeme směrem ke mně domů. Pěšky. Chtěli jsme se totiž projít.
Najednou Caleb pustil mojí ruku, kterou doposud držel. Nechápavě jsem se na něj podívala, když se i zastavil.

That boyKde žijí příběhy. Začni objevovat