Něco málo po šestý jsem se rozhodla napsat Mell.
Rose: ahoj, máš dneska něco v plánu?
Mell: ahoj, ne, nemám. Proč?
Rose: jsme pozvaný ke Kaiovi. Budou tam prej i ostatní.
Mell: Fakt? I já?
Rose: jo, i ty. Řekli, ať tě vezmu s sebou.
Mell: tak jo. A v kolik tam máme jít?
Rose: v osm tam máme být
Mell: mohla bych se tedy u tebe stavit v půl osmý, abychom šly spolu?
Rose: jo, jasně. Budu tě čekat.
Potom už jsem mobil odložila a šla za mámou dolů, protože právě přišla z práce.
„ahoj" řekla jsem a pomohla jí s taškou.
„ahoj, jak bylo?" Zeptala se máma, zatímco si sundala svojí lehkou bundu.
„dobrý. Moc lidí dneska do školy nepřišlo" řekla jsem a uchechtla se.
„já se nedivím, vždyť i ty jsi to na mě zkusila" řekla a upřeně se na mě podívala.
„noo a co ty v práci? Jak se ti vedlo?" Snažila jsem se změnit téma a povedlo se mi to.
„dneska to bylo tak nějak i náročný i v pohodě" řekla s uchechtnutím.
„ráno to bylo v pohodě, ale pak to začalo být náročný" řekla a povzdechla si.„tak víš, co? Běž si lehnout. Já objednám nějaký jídlo a stejně jsem se tě vlastně chtěla zeptat, jestli bych mohla jít na chvíli ke kamarádům" řekla jsem a doufala, že mi to dovolí.
„k jakým kamarádům a v kolik?" Zeptala se.
„no bude tam Ema a pár lidí ze školy. No však víš.. ti, co tu byli naposled a v osm, ale přišla bych brzo domů. Nezdržela bych se tam" řekla jsem zase já.
„no tak dobře, ale do deseti ať jsi doma" řekla a vyrazila směrem do svého pokoje.
„a objednej teda nějaký to jídlo, jestli ti to nevadí" řekla a už otevírala dveře.„nevadí a objednám" křikla jsem ještě, než zavřela dveře.
Šla jsem zpátky nahoru, vzala si mobil a objednala nám nějaké jídlo.
Asi do půl hodiny nám to jídlo dorazilo, my to snědly, a pak už jsem se šla nějak připravit.
Na sebe jsem si vzala jen džíny, tílko a mikinu, kterou jsem si nechala rozepnutou.
Zrovna, když jsem si vlasy česala do culíku, někdo zazvonil.
Došla jsem ke dveřím, otevřela je a stála tam Mell krásně oblečená. Měla na sobě letní šaty, které jí zvýrazňovaly její zelené oči.„já si dojdu jen pro mobil a můžeme vyrazit" řekla jsem a šla rychle nahoru, kde jsem si dala do kapsy mobil, peníze a klíče.
Zrovna stojíme před Kaiovými dveřmi a čekáme, až nám někdo otevře.
Dveře se otevřely a v nich stál usměvavý Kai.
„ahoj, tak jste přišly. Pojďte dál" řekl a usmíval se jako sluníčko.
„ahoj" řekla jsem a všichni tři jsme šli do obýváku, kde už všichni byli. Caleb, Jason, Ema a k mému překvapení i Sarah a Nash.
„vy jste tady?" Řekla jsem s radostí v hlase a rozešla se k nim.
„jo, pozvali nás, tak jsme si řekli, proč ne" řekla Sarah s uchechtnutím a s oběma jsem se objala. Byla jsem opravdu ráda, že jsem je zase viděla.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...