50. Vždyť jsou prázdniny

6.4K 211 22
                                    

„Rose, vstávej" budil mě mámin hlas. Jen jsem nesouhlasně zabručela a otočila se na druhou stranu. Nevím, kolik je, ale cítím, že je to strašně brzo a já nechci vstávat brzo.

„Rose" opět mámin, teď už nepříjemný hlas.

„co se děje?" Zeptala jsem se a podívala se na ní.

„jdeme nakoupit, tak vstávej. Za třicet minut vyrážíme" odpověděla a já na ní vykulila oči. Podívala jsem se na hodiny. Devět hodin. To snad ne.

„proč?" Zeptala jsem se a doufala, že mě nechá doma.

„protože jsem to řekla a teď už vstaň" řekla a usmála se na mě. Má nějak dobrou náladu.
S povzdechnutím jsem vstala, a mezitím máma odešla z pokoje.
Na sebe jsem si vzala jen rychle černé džíny a černou mikinu. Nechtělo se mi vymýšlet něco složitějšího. Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a šla za mámou dolů. Už seděla připravená a s úsměvem na tváři.

--------------------

„no vidíš a neublížilo ti to" řekla máma, když už jsme vycházely z obchodu i s taškami.

„tím si nejsem tak jistá" zavtipkovala jsem a máma se uchechtla.
Sedly jsme si do auta a já zapla rádio. Na mobilu zazněl zvuk oznamující novou zprávu, a tak jsem si vzala mobil do ruky.

Jack: tak, jak to dopadlo s Calebem?

To se mu někdo naboural do mobilu?

Rose: v pohodě. Zůstaneme kamarádi :)

Proč se mě na to ptá až dneska? A vůbec.. proč se mě na to ptá?

Jack: tak to je super

Jack: potřebuju s něčím totiž pomoc.

Já věděla, že za tím něco je.

Rose: to jsem si mohla myslet. Tak s čím?

Jack: to ti řeknu, ale až sem přijdeš.

Rose: napiš mi to teď.

Jack: notak.. pak mi s tím nepomůžeš :)

Rose: tak fajn, ale máš štěstí, že na dnešek nic nemám. Kam mám přijít?

Jack: no ke mně :)

Rose: tak za dvě hodiny tam budu.

Jack: ok.

Takhle se naše konverzace ukončila a já mobil zase schovala do kapsy.

„dneska se zastavím u Greenových" řekla jsem mámě, aby věděla, že dneska doma nebudu moc dlouho.

„proč?" Zeptala se a nakrčila obočí.

„Jack potřebuje s něčím pomoc" řekla jsem popravdě a máma mi na to jen přikývla.

----------------------

Právě stojím před domem, který patří Greenovým. Mám na sobě černé trhané džíny a bílé tílko.

„ahoj, Rose" řekla nadšeně paní Greenová a objala mě. Objetí jsem jí s úsměvem vrátila.

„Jack je u sebe v pokoji" řekl a s úsměvem.

„děkuju" poděkovala jsem a vydala se po schodech nahoru.
Zaťukala jsem na Jackovo dveře a čekala až mě pozve dál.

„dále" ozvalo se hned, a tak jsem vešla dovnitř.
Jack seděl na posteli a dělal něco na mobilu.

„ahoj" řekla jsem a mezitím zavřela dveře.

That boyKde žijí příběhy. Začni objevovat