„snídaně" řekl mi potichu Mark do ucha. Já nesouhlasně zabručela a otočila se na druhou stranu.
„notak.. udělal jsem ti palačinky" řekl ještě a já začala pomalu otevírat oči. Když jsem je otevřela úplně, tak jsem si i sedla. Přede mnou byl tác, na kterém byly dva talíře s nádherně vypadajícími palačinkami.
Děkovně jsem se na Marka usmála a začala jíst.
Tohle dělá skoro každý den.. je tak pozorný a starostlivý. Přece se s ním nemůžu mít špatně, když si ho vezmu..„jsou výborný" řekla jsem s plnou pusou a snažila se o úsměv.
„děkuju" řekl a dal si další sousto do pusy.
Po snídani jsem se rozhodla, že se půjdu osprchovat, tak jsem si vzala čisté oblečení a spodní prádlo a šla do koupelny. Mark si mezitím pustil televizi.
Jsme spolu teprve rok a jo, miluju ho, ale nějak si neumím představit budoucnost s ním. Proč? Není něco špatně?Po sprše jsem šla za Markem, který pořád koukal na televizi, a tak jsem si sedla vedle něj. Díval se na nějakou komedii. Ani si nevšiml, že jsem si vedle něj sedla. Když jsem si ale položila hlavu na jeho rameno, podíval se na mě a jemně se usmál. Úsměv jsem mu opětovala a koukala s ním.
---------------------------
„už se nemůžeme dočkat, až tě zase uvidíme" řekla Ema, se kterou si právě volám přes videochat.
Zítra je mámy a Danielovo svatba a oni přijedou. Neviděli jsme se už docela dlouho, takže se těším.„taky se nemůžu dočkat, až vás uvidím. Všichni mi strašně chybíte" řekla jsem upřímně a usmála se.
„už zítra se uvidíme" křikla Sarah, která byla právě u Emy. Vlastně tam byla i Mell, tak jsme si zavolaly.
„jo.. to už je za chvíli. Konečně" řekla jsem a uchechtla se.
„no a jak to jde s Markem?" Zeptala se Mell a napila se svého vína.
„no.. je to dobrý. Pořád se s ním mám dobře" řekla jsem a trochu se zasmála.
„ale?" Řekla, jakoby za mě Ema.
„ale.. požádal mě jakoby o ruku" řekla jsem a viděla překvapený výrazy holek.
„vy se budete brát?" Zeptala se překvapeně Sarah a já se nad tím uchechtla.
„ještě jsem mu neodpověděla. Nějak nevím. Miluju ho, ale ještě se asi na svatbu necítím" řekla jsem popravdě.
„je ti teprve dvacet. Mark moc spěchá" řekla Ema a holky přikývly na souhlas.
„hlavně to nikomu neříkejte. Nechci, aby o tom věděli všichni, když ještě nevím odpověď" řekla jsem a dívala se všem upřeně do očí.
„nikomu to neřeknem" řekla Mell a uchechtla se.
„dobře.. a co vy? Jak to jde s klukama?" Zeptala jsem se na oplátku zase já jich. Jo.. i Sarah má už kluka. Jmenuje se Josh, je milý a je vidět, že dělá Sarah šťastnou, takže jsem za ně ráda.
„no tak Jason je pořád stejně otravný" řekla Ema a všechny jsme se zasmály.
Povídaly jsme si asi ještě hodinu, a pak už jsem to vypla, protože jsme měli jít s Markem na večeři k jeho rodičům.
„už jsi hotová?" Křikl na mě Mark otázku.
„jo.. už jdu" křikla jsem nazpátek, naposled se na sebe podívala do zrcadla a vyšla z pokoje. Vzala jsem si černé volné šaty a vlasy jsem si dala do drdolu.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...