82. Jednou si tě vezmu

4.2K 150 26
                                    

O měsíc později..

Za ten měsíc se moc věcí nezměnilo. Ema s Jasonem budou mít svatbu za půl roku, Nash má přítelkyni no a já se odstěhovala do vlastního bytu. S Jackem jsme pořád spolu, jen jsem chtěla mít vlastní byt.. kdyby náhodou.

Právě jsme s Jackem u mě v bytu a já nám dělám snídani.

„chceš mít někdy svatbu?" Zeptala jsem se směrem k Jackovi a dala na stůl talíře.
Donutilo mě nad tím přemýšlet to, že Jason požádal Emu a máma se vzala s Danielem.. pak i to, jak Mark požádal mě.. a tak jsem přemýšlela, jestli i Jack bude chtít někdy svatbu.

„chceš, abych tě požádal o ruku?" Odpověděl mi otázkou a zasmál se.

„ne.. jen se ptám" odpověděla jsem s uchechtnutím.
Ale nevadilo by mi to.

„no.. tak někdy třeba jo" odpověděl s uchechtnutím a pustil se do jídla.
Třeba?

„no.. a co chceš dneska dělat?" Zeptala jsem se Jacka, abych odbočila od tématu.

„mohli bychom jít na louku.. teda, jestli chceš" odpověděl opět s uchechtnutím a poškrábal se na zátylku.

„mohli bychom jít na tu louku, kterou jsem ti předtím ukázala.. už jsem tam dlouho nebyla" řekla jsem a vzpomínala na dobu, kdy jsem bydlela tady a chodila jsem na tu louku, když mi nebylo nejlíp. Taky jsem si vzpomněla na dobu, kdy jsem Jacka doučovala, protože v tu dobu jsem mu ukázala to mé kouzelné místo.

„dobře, tak za dvě hodiny vyrazíme" řekla Jack a já jen s širokým úsměvem přikývla.

               ----------------------------

Právě nám dělám nějaké jídlo na tu louku, protože jsem se rozhodla, že z toho udělám piknik.

„co to děláš?" Zeptal se mě Jack, který za mnou právě přišel a jednu ruku si obmotal kolem mě.

„jídlo.. budeme mít piknik" řekla jsem s radostí v hlase a nad tím se Jack uchechtl.

„myslel jsem si to" řekl a vzal si kousek jednoho rajčete, které si dal do pusy.

„to je na piknik" řekla jsem se zamračeným obličejem. Na to už Jack neodpověděl a odešel se smíchem pryč.

              -------------------------------

Konečně jsme došli na to místo. Na to místo, na kterém jsem už strašnou dobu nebyla. Konečně.
Zavřela jsem oči a nadechla se čistého vzduchu.
Jack mě jemně chytl za ruku a šel se mnou doprostřed louky, kde jsme si sedli na zelenou trávu.

„nebyl jsem tady od tý doby, co jsi se odstěhovala" vypustil ze svých úst Jack, ale nepodíval se na mě. Díval se před sebe.

„jo.. taky jsem tady už nějakou dobu nebyla" řekla jsem s uchechtnutím a poté se na mě Jack s úsměvem podíval.
Já začala vytahovat jídlo z košíku, protože už jsem měla docela hlad.

S Jackem jsme na té louce byli asi dvě hodiny a musím říct, že jsme si to oba opravdu užili. Snad celou dobu jsem se smála a užívala si čas s ním.

              --------------------------------

„myslím, že můžeme otevřít aspoň jednu flašku" řekl Jason a nalil všem nějaký alkohol. Právě jsme u Emy, protože mi napsala, jestli nechceme přijít. Jsou tady skoro všichni z naší "party" kromě Nashe a jeho holky. Ti jsou někde venku.

„všichni víme, že to u jedný flašky nezůstane" řekla Sarah a my se zasmáli.

„máte už naplánovaného něco na stavbu?" Zeptala se po chvíli Mell Emy a Jasona.

„jo.. máme vybrané kytky a sál, ale ještě nám toho zbývá strašně moc. Výzdoba, šaty, oblek, co s vlasy, make-up, udělat pozvánky.. rozeslat je, udělat seznam lidí, vybrat kapelu, barvy, ve kterých se celá svatba bude nést a spoustu dalšího" rozpovídala se Ema. Je toho opravdu hodně, ale těším se, až budu mít svatbu já. Možná je to hodně práce, ale už teď vím, že mě to bude bavit. Všechno vymyslet, vybrat a zorganizovat, vybrat šaty. Strašně se těším.

„tak já svatbu už asi nechci" řekla Sarah a zasmála se. Na to i my všichni.

               ---------------------------

Už jsme tady asi tři hodiny a samozřejmě, že jsme nezůstali jen u jedné flašky. Už pijeme třetí. Někdo víc, někdo míň. Já teda zatím piju druhou skleničku, protože nemám v plánu se dneska opít. Jack ale nejspíš jo. Už taky trošku přiopilý je, ale není sám.

„nepozvem sem nějaký lidi? Je tady nuda" zeptal se přiopilý Caleb a díval se na Emu.

„ne.. nechci tady mít cizí lidi" odpověděla Ema se skleničkou v ruce.

„vždyť by nebyli cizí" argumentoval zase Caleb a Ema se na něj zamračila

„ne, Calebe. Pokud chceš, běž si nějak do klubu. Nechci tady mít binec od nějakých lidí" řekla rázně Ema. Caleb se na ní zašklebil a opět se napil nějakého alkoholu.

              ----------------------------

Už jsme tady zase nějakou dobu a už jsou skoro všichni opilý. Nejsem opilá jen já, Kai a Sarah. Ostatní už mluví japonsky a vymýšlí snad nový druh tance.

Jack leží na sedačce a hlavu má položenou na mých nohách. Viděla jsem, že už pomalu usíná, tak jsem vstala ze sedačky.

„tak jo.. my už půjdem" řekla jsem a pomohla Jackovi vstát.

„ale proč? Vždyť se bavíme" řekl opile Jack a na to si kýchl. Bylo to docela vtipný.

„budeme se bavit i doma" řekla jsem jen proto, abych ho dostala domů.

„jo? Takže my se budem bavit, jo?" Snažil se říct flirtovně Jack, ale moc mu to nešlo.

„jasně" řekla jsem, rozloučila se s ostatníma, a pak už jsme se vydali směrem domů. Zjistila jsem, že je to docela těžký táhnout člověka, který skoro ani sám neumí chodit a jelikož bydlí Jack blíž u Emy než já, tak jsem se rozhodla, že půjdem k němu.

              -------------------------------

Konečně jsem ho dostala do postele. Jak jsem ho tam dala, tak tak i zůstal.

„tak budem se bavit?" Zeptal se se smíchem.

„možná jindy. Musíš se vyspat" odpověděla jsem s uchechtnutím a přikryla ho dekou.
Jack mi na to už neodpověděl a otočil se na bok.

„jednou si tě vezmu" řekl najednou, ale měl zavřené oči, takže to nejspíš řekl už ze spaní.
Usmála jsem se nad tím, dala mu pusu na tvář a odešla.
Jdu do svého bytu, protože musím ještě ráno dodělat jednu práci do školy a taky to už musím poslat. Sice jsou prázdniny, ale tohle jsem jaksi přes školní rok nestihla.

Když jsem došla domů, tak jsem se jen napila vody, rychle se vysprchovala, a pak už jsem šla spát.

              __________________

To už je předposlední část.. strašně rychle to uteklo :D
Moc děkuju za vaší podporu ❤
Mám vás ráda..❤

x moon x






      


That boyKde žijí příběhy. Začni objevovat