17. Potřebuju pomoct

7.8K 187 9
                                    

„Dawsonová, potřebuju, abys mi pomohla" řekl Calebův hlas za mnou.

„já?" Řekla jsem překvapeně a rukou ukázala na mě.

„jo, ty" řekl a protočil očima.

„já ti nebudu pomáhat Calebe" řekla jsem a zasmála se.

„dlužíš mi to" řekl a upřeně na mě koukal.

„dlužím?" Opět jsem se zeptala překvapeně.

„jo. Ježiš, ty si nic nepamatuješ. Přijel jsem pro tebe tam, pamatuješ?" Řekl a já si vzpomněla. Proč jsem musela ten večer volat zrovna jemu?

„no jo. Tak s čím chceš pomoct?" Zeptala jsem se otráveně.

„potřebuju pomoct s jednou hol-" nedořekl to, protože jsem mu do toho skočila.

„nebudu ti pomáhat dostávat holky do postele" řekla jsem a zkřížila si ruce na prsou.

„ne o to se postarám já. Ty mi jen pomůžeš, abych se jí líbil. Teda jasně, že se jí líbit budu, ale aby si mě všimla, chápeš" řekl a zazubil se na mě.

„Calebe, nebudu ti pomáhat s holkama" řekla jsem. Nechtěla jsem, aby zase nějakou holku jen využil.

„notak, já ti taky pomohl" řekl a chtěl se asi pokusit udělat psí oči.

„jo, to jo, ale nebudu ti pomáhat v tom využívat holky" trvala jsem si na svým.

„tak tohle jsem od tebe nečekal, Dawsonová" řekl a držel se za srdce. Dělal uraženýho.
Na to jsem jen protočila očima.

„tak fajn. Teď mi dlužíš dvakrát" řekl a s tímhle odešel.

„no to teda ne" zakřičela jsem na něj, ale byl už dost daleko ode mě.

Vydechla jsem, dala si učebnice a sešity do skříňky a odešla ze školy domů.

S Emou jsem se ve škole domluvila, že půjdu po škole k ní, takže jsem si doma odložila jen tašku a šla za ní.

„tak a co vy, kam jste teda šli včera?" Zeptala jsem se Emy. Jsem u ní už pár minut a právě sedíme u ní v pokoji a jíme oběd, který nám její máma přinesla.

„no my jsme šli všichni ke Kaiovi. Caleb pořád mlel něco o tom, že Jacka zabije a takový ty jeho blbosti" řekla a zasmála se.

„jo aha no a co jste dělali?" Ptala jsem se dál a ujídala ze svého talíře.

„my jsme si jen tak povídali, nic zvláštního" řekla, ale chovala se jinak. Koukala se všude jinam, jen ne na mě. Povlečení od deky divně svírala a já věděla, že mi něco tají.

„Emo?" Řekla jsem, abych upoutala její pozornost.

„hm?" Řekla a podívala se na mě.

„řekni mi, co jste dělali" řekla jsem a dívala se na ní.

„Rose, už jsem ti to řekla" řekla a nervózně se zasmála.

„notak. Vždyť vidím, že mi něco tajíš" řekla jsem a založila si ruce na prsou.

„dobře. Políbili jsme se s Jasonem" řekla poraženě a já otevřela pusu.
To není dobrý. Ne, že bych své kamarádce nepřála lásku, ale ne zrovna s Jasonem. Je něco jako Caleb. S holkama jen spí a využívá je.

„co? Emo, nemůžeš si s ním nic začínat. Vždyť víš, jaký je, tohle nemůžu dopustit" řekla jsem a kývala u toho nesouhlasně hlavou.

„vidíš a přesně proto jsem ti to chtěla tajit. Ty nevíš, jaký je, když je se mnou. Je jiný, milý, laskavý a sladký" řekla zasněně.

That boyKde žijí příběhy. Začni objevovat