„Rose, vstávej" křičel jemný hlas a někdo skákal po posteli.
Jack to asi nebude.Otevřela jsem oči a viděla Lily, jak poskakuje po posteli.
„už jsem vzhůru" řekla jsem, sedla si a promnula si oči.
„no konečně" řekla a usadila se vedle mě. Pořád měla v ruce toho svého medvídka.
„tak pojď.. vzbudíme Jacka" řekla jsem a společně s Lily jsme šly za Jackem, který ještě spal.
„Jacku, vstávej!" Křikla Lily a skočila k němu. Jack se samozřejmě hned probudil.
Ta teda umí člověka probudit.Jack si Lily převalil pod sebe a začal ji lechtat. Lily se strašně smála a křičela. Já stála u dveří a pozorovala je s úsměvem.
Vyrušil nás ale zvonek.„dojdu tam" řekla jsem a šla ke dveřím. Otevřela jsem je a tam stáli rodiče Lily.
„dobrý den, pojďte dál" řekla jsem hned a odstoupila ode dveří.
Oni se na mě usmáli a šli dovnitř.„mami" vykřikla Lily a běžela oba dva obejmout.
„nezlobila moc?" Zeptala se s uchechtnutím její máma.
„ne.. vůbec" odpověděla jsem s úsměvem a táta Lily si vzal Lily na ruku.
„tak my zase půjdem. Moc děkujeme" řekli, a když jim Jack zamával, tak odešli a on zavřel dveře.
„dneska budu muset na chvíli do práce" řekl Jack a přešel do kuchyně, kam jsem ho hned následovala.
„aha.." řekla jsem trošku sklesle.
„asi budu s Emou a ostatníma. Dneska mají přijet, tak budu nejspíš s nima" řekla jsem zase já svůj plán na dnešek a Jack přikývl.
„popravdě jsem se s nimi moc nescházel, když jsi tady nebyla" řekl Jack a já se uchechtla.
Nejspíš kvůli Calebovi.. pořád se nemají moc v lásce.„tak zase začneš" řekla jsem, dala mu pusu na tvář a prošla kolem něj do obýváku. Slyšela jsem jen, jak se Jack uchechtl.
---------------------------
„ty jsi ho opravdu odmítla, když tě požádal o ruku?" Zeptala se nevěřícně Ema a ostatní se uchechtli.
Právě jsme všichni, kromě Jacka, který je v práci, v takové kavárně. Je tady přesněji Ema, Jason, Kai, Mell, Caleb, Sarah, Josh a Nash. Právě jsem jim řekla o Markovi a Jackovi. Sice už něco slyšeli na Floridě, ale chtěli to slyšet ode mě.„no.. jo" řekla jsem a mírně se usmála.
„a jsi zase s Jackem?" Zeptala se pro jistotu Sarah.
„vypadá to tak" odpověděla jsem s uchechtnutím. Byli docela překvapení.
„nechápu, jak jsi se k němu mohla vrátit, když už tě jednou nechal. Běž vysvětlení" řekl Caleb nechápavě a Jason s ním souhlasil.
„rozešel se se mnou, protože nechtěl vztah na dálku. Už jsem to pochopila" řekla jsem a tím Jacka bránila.
„stejně to je blbec" řekl Caleb s uchechtnutím a já jen nevěřícně zakroutila hlavou.
„co jste vůbec dělali na Floridě ten den beze mě?" Zeptala jsem se všech s uchechtnutím.
„převážně jsme byli s tvojí mámou. Pomáhali jsme jí a tak" odpověděla Mell a já přikývla na náznak, že rozumím.
„co byste řekli tomu, že bychom dneska šli na takovou uvítací párty, když už je Rose zase zpátky?" Navrhl Jason a díval se na všechny z nás.
Jsem zase zpátky a opravdu se nic nezměnilo. Párty skoro každý den a užívání si každého dne naplno.
Sice moc párty nemusím, ale s nimi to jinak nejde. Oni mají párty rádi docela hodně.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...