„na" řekl Jack, když přišel a hodil mi pití a brambůrky.
„děkuju" řekla jsem s úsměvem. Sedl si vedle mě a rozdělal si svoje pití.
„tak teď už mi můžeš říct, proč jsi brečela, ne?" Řekl a napil se.
„říkala jsem ti, že mi něco spadlo do oka" znovu jsem zalhala.
„nevěřim ti. Tak dělej, mluv. Co se stalo?" Znovu se zeptal a já věděla, že mu znovu říct to s tím okem nemůžu. Ale zase mu nechci říct, co se tam stalo. Co by si o mě pak myslel? Stejně to je jedno, když se to dozví od někoho jinýho, protože o tom budou vědět všichni ze školy. Určitě mu to řekne Tom, vždyť s ním teď má pokoj.
„to je jedno" řekla jsem a napila se z nervozity.
„notak" naléhal.
„proč to chceš vědět?" Zeptala jsem se ze zvědavosti.
„jen tak. Zajímá mě to" řekl a mykl rameny.
„stejně se to za chvíli dozvíš" řekla jsem si spíš pro sebe.
„co?" Zeptal se, protože mi nerozuměl.
„ale nic. Já už půjdu" řekla jsem a šla ke dveřím.
„kam?" Zeptal se nechápavě.
„do svýho pokoje" řekla jsem a opět se otočila ke dveřím.
„neříkala jsi, že tam je Jason, tak jim chceš nechat soukromí?" Zeptal se.
„jo, to jo, ale už měli dost soukromí" řekla jsem a s uchechtnutím odešla.
Došla jsem před náš pokoj a jako první zaklepala. Když jsem slyšela tiché dále, vešla jsem. Jason s Emou seděli na posteli. Nejspíš si povídali.
„kde jsou ty brambůrky?" Zeptala se Ema se zamračeným výrazem.
„to je na dlouho" řekla jsem a mávla na to rukou.
Sedla jsem si k nim a povídala si s nimi.Po chvíli Jason musel už jít a já tak mohla Emě říct, co se stalo. Ema věděla, že jsem ještě žádnýho kluka neměla. Ona totiž taky ne. Až teď Jasona.
„takže teď už to nejspíš ví i Jason a Jack" řekla Ema, když jsem jí to dopověděla.
„jo, nejspíš jo a já nevim, co mám dělat. Vždyť teď všichni budou vědět, že já jsem ta holka, která ještě nikoho neměla" řekla jsem a obličej si schovala do dlaní.
„Rose, to nevadí. Je to normální. Je ti teprve sedmnáct. Vždyť já taky ještě s nikým nespala a co? Kašli na ně." Řekla a já se na ní vděčně usmála. Zase mě dokázala uklidnit a přesvědčit, že všechno bude dobrý.
Rozhodla jsem se poslechnout Emu a dál nad tím nepřemýšlela.„pojď, půjdeš s námi. Jdeme se s Jasonem projít" řekla Ema, když jsme se dívaly na nějaký film.
„ne, já vám nechci překážet. Budu tady. Dokoukám to" řekla jsem a prstem ukázala na můj mobil, kde jsem měla puštěný ten film.
„Rose, notak. Nám nepřekážíš. Pojď, odreaguješ se" řekla a táhla mě za ruku. Měla jsem na sobě rifle a tílko, tak jsem si ještě vzala svoji šedivou mikinu.
Vyšly jsme z pokoje a šly rovnou za Jasonem. Bohužel nám otevřel Caleb.
„zavoláš mi Jasona?" Zeptala se ho s úsměvem Ema.
„běž si pro něj" řekl a odstoupil ode dveří. Ema si povzdechla a šla dovnitř.
Caleb se na mě díval, jako bych byla nějaké zjevení.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...