V neděli jsem nikam nemohla jít, protože jsem měla zaracha na tenhle víkend.
Rozhodla jsem se si pustit nějaký film.
Nemohla jsem to přece koukat v klidu, bez rušení. Napsala mi Ema.Ema: nepůjdem dneska někam? Co třeba nákupy?
Rose: ne, víš, já mám na tenhle víkend zaracha kvůli tomu pátku.
Ema: ou, aha, promiň..😅
Rose: to je dobrý, já si jdu dokoukat film, ze kterýho jsi mě právě vyrušila, ahoj😅
Ema: no ahoj
Položila jsem mobil na stoličku vedle mě a dívala se dál na film.
Někdo zazvonil, tak jsem šla otevřít.
Přede mnou stála vysoká holka se světlými vlasy a modrými oči.
Byla to Calebova sestra Mellanie.„ahoj Mell, pojď dovnitř." Řekla jsem a ustoupila ode dveří, aby mohla dál.
„ahoj, víš já.." řekla rozpačitě, zatímco šla do obýváku. Následovala jsem jí a sedli jsme si.
„no?" Řekla jsem, protože očividně nevěděla, jak začít.„víš, já potřebuju pomoc" řekla a kousla se u toho do spodního rtu.
„dobře a s čím?" Zeptala jsem se.
„s jedním klukem, který se mi líbí" řekla a já se divila, proč chce a tímhle tím pomoc zrovna ode mě.„a kdo je ten někdo, kdo se ti líbí?" Zeptala jsem se zase já.
„No, Kai" řekla a já vykulila oči. Nemohla jsem jí pomoc a někým, kdo jí tak akorát zlomý srdce, protože to on dělá. Vyspí se s holkou a už jí nikdy nezavolá.
Zrovna jsem chtěla něco říct, když začala Mell mluvit.„než něco řekneš. Vím, jaký je, a že s holkama nechodí, ale jen s nimi spí, ale já ho mám fakt ráda, třeba to cítí stejně a třeba to vyjde" řekla a mě jí začalo být líto. Nejsem si jistá, jestli by byl Kai schopný mít vztah, ale chtěla jsem jí pomoc, protože by to s ním chtěla zkusit, ať už jí pomůžu nebo ne.
„no dobře, ale jak ti s tím já pomůžu?" Zeptala jsem se nechápavě, protože já nebyla zrovna odborník na kluky. Nikdy jsem ani žádného neměla.
„já si tak nějak všimla, že ty a Ema se s klukama nějak víc bavíte, tak jsem si myslela, že by jsme mohli někam zajít nebo tak něco." Řekla stydlivě.
„tak já něco vymyslím. V pátek, třeba?" Zeptala jsem se, jestli jí to takhle vyhovuje.
„jo, v pátek by to bylo skvělý" řekla s úsměvem a oči jí jen zářily.
„děkuju" řekla a objala mě, jen jsem se usmála, což nemohla vidět, a pak odešla pryč.Měla jsem o starost navíc. Musela jsem v pátek vytáhnout tři kluky a Emu ven, aby mohla být Mellanie s Kaiem.
Rozhodla jsem se, že tohle vyřeším hned.
Napsala jsem Calebovi, Jasonovi, Kaiovi, Emě a Mell.
Kluci souhlasili jenom pod podmínkou, že se půjde do klubu. Nemám s tím moc dobré zkušenosti, ale pomáhám Mell přece. No a holkám to bylo jedno, hlavně, že se někam půjde.
Já vím. Posledně se máma naštvala a dala mi trest, ale teď jí řeknu, že jdu spát k Emě. Já vím, neměla bych jí lhát, ale jinak by mě nepustila a kluci by s náma nikam jinam nešli.Pátek
„mami?" Zavolala jsem do kuchyně, abych zjistila, jestli tam máma je.
„tady jsem" ozvalo se z kuchyně, a tak jsem šla za hlasem.
„nemohla bych dneska přespat u Emy?" Zeptala jsem se a máma o tom začala přemýšlet.
„prosím" zazubila jsem se na ní.
„no, tak dobře" řekla poraženě a já radostně poskočila.Šla jsem do pokoje a mezitím mi přišla zpráva od Jacka.
Jack: doufám, že už máš zbaleno, protože jsi nám zařídila skvělý víkend.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...