„proč se tak usmíváš?" Zeptala se mě hned máma, když jsem přišla domů. Byla v obýváku s Danielem.
„jen tak. Ahoj" odpověděla jsem a pozdravila Daniela, který mi jen s úsměvem zamával.
Šla jsem do pokoje, kde jsem si zapla písničky a začala zpívat a tancovat. Jo, měla jsem hodně dobrou náladu.
Mohl za to Jack?
Určitě jo, jinak bych takhle dobrou náladu neměla. Pořád nechápu, že se tohle děje. Je to divný, co?-------------------
Ráno mě vzbudil zvuk odjíždějícího auta. Podívala jsem se z okna a viděla Daniela, jak odjíždí pryč.
To tady spal přes noc?Vstala jsem z postele a šla rovnou dolů, kde už stála v kuchyni usměvavá máma.
„dobré ráno" řekla, když si mě všimla.
„dobré ráno, Daniel tady spal?" Zeptala jsem se hned, protože mě to zajímalo, i když už jsem odpověď znala.
„jo, včera bylo už pozdě, aby jel domů, tak tady přespal" odpověděla mi máma a dala na stůl snídani. Já jí na to jen přikývla a začala jíst.
---------------------
Právě ležím v posteli a píšu si s Emou.
Ema: a nechceš s námi dneska zajít do kina?
Rose: kdo ještě půjde?
Ema: Jason, Mell, Kai a Caleb.
S Calebem jsem se neviděla od té doby, co jsme se usmířili. Bude to divný?
Rose: jo, tak já taky půjdu.
Ema: dobře, my tě vyzvedneme.
Rose: dobře.
Mobil jsem položila a šla se převléknout do lehkých šatů. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a dala si jen řasenku.
Když se domem rozléhal zvuk zvonku, vzala jsem si rychle mobil, klíče a peníze a šla otevřít. Stál tam Caleb. Za ním byla dvě auta, ve kterých seděli ostatní.
„ahoj" řekla jsem s úsměvem.
„ahoj" řekl, já zavřela dveře a vydali jsme se k autu.
Sedli jsme si do auta, kde byla i Ema s Jasonem. Pozdravila jsem je, a pak už se Caleb rozjel směr kino.--------------------
„na co vůbec jdeme?" Zeptala jsem se, když už jsme šli, i s jídlem a pitím, do sálu. Jo, už jsme šli dovnitř a já pořád nevěděla, na co jdeme.
„stáhni a zemřeš" odpověděl mi Kai s úsměvem. Trochu jsem se zarazila, ale já mám ráda horory, takže mi to nevadilo. Neříkám ale, že pak jdu sama v noci na záchod.
Bylo tu docela hodně lidí, ale nebylo to zas až tak hrozný. Seděla jsem vedle Emy a Mell.
----------------------
„nezajdem ještě na jídlo?" Zeptala se nás všech Mell, když jsme vyšli z kina.
„jo, já mám hlad" pronesl Caleb, na což jsme se všichni zasmáli. Všichni jsme měli hlad, a tak jsme se šli ještě najíst.
Když jsme do té restaurace došli, uvědomila jsem si, že za deset minut bych měla být u Jacka, což nestíhám.
„dojdu si na záchod" řekla jsem směrem k Emě, která mi na to jen přikývla. Došla jsem na záchody a vytáhla si mobil.
Rozhodla jsem se Jackovi zavolat, že se zdržím, a tak přijdu později.Jack - „Rose?" Řekl hned, když to zvedl.
Rose - „no, ahoj. Nevadí, když přijdu v sedm? My se jdeme ještě najíst" zeptala jsem se hned.
ČTEŠ
That boy
Romance„...a tím to taky dneska skončí. Nebudu proto na tebe milej" řekl. „takže před nimi si hraješ na to, že jsi na mě milý, hodný a nevím co, a když jsme sami, tak jsi na mě hnusný a chováš se jako idiot." Zvýšila jsem malinko hlas. „jo, přesně tak to j...