"Muhammad nafri bin abdullah" jururawat memangil namaku
Ya Aku zairel nafri bin abdullah aku dibesarkan oleh mamaku walaupun usia mamaku sudah menginjak 34 tahun tapi badannya masih seperti anak dara. Pinggang ramping. Tetek tak kendur lagi mungkin sebab anak seorang muka cantik takde jerawat, mungkin juga sebab mama selalu makan collagen. aku pun tak tahu dan tak ambil tahu
dulu kalau mama amik aku dari sekolah semua ingat aku ni kekasih mama.
Ada juga yang nak try mama aku. Tapi kau pikir kau siapa nak jadi bapak aku tuih! Memang tak lah aku nak bagi.
Lupa nak bagitahu aku baru habis spm tunggu result ni. Lepasan spmlah katakan.Alhamdulillah mama mendidikku dengan baik ilmu agama tak pernah ditinggalkan kata mama biar bodoh hal dunia jangan bodoh hal agama. Mama juga tak lupa untuk memberi didikan dalam mempertahankan diri tapi bukan mamalah yang ajar. Mama menghantarku ke kelas tomoi sejak usiaku 7 tahun.
walaupun aku dah mencecah 18 tahun mama tak pernah menceritakan perihal bapaku, yang aku tahu bila aku tanya, mama akan cakap bapa kau dah mati. Tapi aku tak pernah pula dibawa ke kubur papa, yang aku tahu namaku zairel nafri bin abdullah . Tetapi bila didalam kad pengenalanku tiada pula tertera nama bapaku.Aku tertanya-tanya juga adakah bapaku seorang mualaf ataupun nama bapaku memang abdullah.
"Dek.." jururawat....marissa mnyedarkanku kembali daripada lamunanku.
"Ye saya" pintasku
"Sakit ape ye?"
"Saya demam dah seminggu"
"Lama ade g klinik?"
"Takde ni baru datang"
"Saya check jap ye.."
Jururawat chek suhu badanku. Alah korang ni aku kene check pon korang nak tahu?.
Aku sambung cerita lepas aku habis demam.
************************************
Holla holla guys ini hanya intro hope you guys suka muahhhhhh💗💜💙💛💚
YOU ARE READING
5 PENDOSA
Mystery / ThrillerZairel dibesarkan oleh ibunya tanpa mengetahui siapa bapanya. Ketika zairel menginjak 18 tahun zairel baru mendapat tahu bahawa ibunya telah dirogol oleh 5 orang lelaki dan antara 5 lelaki tersebut adalah bapanya. Zairel betekad untuk mencari perogo...