Zaridt memasuki biliknya melihat liana yang ralik menonton television walaupun sebelah tangannya masih digari namun layanan zaridt terhadap liana tidak seperti banduan.
Dilayan liana seperti permaisuri hidupnya.
Zaridt melangakah kakinya ke wardrobenya matanya mengerling ke arah liana sekilas sambil meleraikan tali leher dan kemejanya daripada badan.
Liana mengerling matanya pada zaridt ralit mata liana memerhati zaridt membuka baju kemejanya. Gulp!.
Anak mata liana membesar melihat badan zaridt yang semakin menggodanya. Badan zaridt yang tidak terlalu gelap dan tidak terlalu putih menonjolkan lagi 'abs' nya.
Zaridt berdehem pantas liana memalingkan penglihatan. Liana menggelengkan kepalanya. This is bad.
Pantas liana mematikan televisyen dan cuba untuk melelapkan mata.
Walaupun mata liana tertutup rapat liana masih mendengar derapan kaki zaridt berlalu masuk kedalam bilik mandi.
Liana masih terbayang tubuh zaridt. Liana wake up! Bisik hatinya. Liana cuba mengawal mindanya yang semakin tepesong jauh daripada trauma dan dendamnya.
Bunyi pancuran air daripada bilik mandi berhenti menandakan zaridt selesai membersihkan dirinya.
Zaridt keluar melihat liana sudah berselubung zaridt mencapai seluar pendek tidurnya dan menempatkan dirinya disebelah liana.
Liana membelankangi zaridt perlahan lahan zaridt menyentuh rerambut liana dan dihidu beralih ketengkuk liana dan digosok manja hidungnya di tengkuk liana.
"I miss your smell.."
Setiap sentuhan zaridt liana dapat rasakan sehingga ditengkuknya liana menggigit bibir bawahnya menahan suara.
Zaridt menggenggam lengan liana lembut.
Nafsunya semakin memuncak namun ditahan.
"I wish i could taste you.." zaridt berbisik ditelinga liana.
Terasa nafas zaridt ditelinga liana membuat liana kegelian dan mengeliat.
Liana behave!. Bisikan hati kecilnya.
Zaridt memejamkan matanya bila batangnya semakin menegang. Zaridt baring dan cuba menahan rasa supaya batangnya kembali tenang.
Badan liana mulai berpeluh setiap sentuhan zaridt menaikkan rasa yang sudah lama dipendamnya.
Bebarapa minit kemudian zaridt memegang kembali lengannya. Di goncamg lembut.
"Sayang...bangun mandi dulu.. awak dah lama tak mandi ni.."
Liana berlakon seakan akan baru terjaga.
Di pusing menghadap zaridt dan membuat muka seposen. Dilihat zaridt atas bawah.
Baju kau mana baju. Ya allah! Kuatkanlah iman aku ni..bisik hati liana yang sedang bertarung.
"Memang lah dah lama..ni..macam nak mandi" liana melibas libas gari yang ada pada tiang katil.
Zaridt tersenyum lemah.
"Sorry saya tak nak awak lari lagi..saya takleh hidup tanpa awak..setiap hari saya pikirkan awak.."
Liana berdehem dan memusingkan anak matanya seakan menyampah tapi dalam pada masa yang sama berbunga.
"Okay okay saya buka."zaridt mebuka gari yang dikunci pada tiang katil dan menarik liana masuk kedalam bilik mandi.
Liana memandang zaridt bingung.
"Seriusly...macam mana aku nak mandi gari masih kat tangan nak buka baju macam mana..eeee" liana mendengus.
"Ye..yee buka baju sebelah tangan dulu.."
Terbuntang mata liana. Ish si gila ni lah bisik hati liana.
"Tutup mata!" Perintah liana
Zaridt menutup matanya sambil tersenyum.
Liana membuka baju shirtnya di sebelah kiri.
"Ni yang lagi sebelah cam mana?"
Zaridt yang tadi memegang tangan kanan liana beralih memegang tangan kiri liana.
"Okay sambung" jawab zaridt.
Liana memandang tajam zaridt amarahnya semakin memuncak. Lepaskan jelah ish nak pegang pegang pulak.
Liana membuka bajunya meninggalkan branya.
Di cabut butang seluarnya. Eh kejap bra aku macam mana pulak.
"Er...err..hish ridt.. bukalah mata dah dah.."
Zaridt melihat tubuh badan liana yang masih gebu membuatkan anak matanya semakin membesar. Tetek liana yang masih lagi tegang. Ingin saja dicium. Sabar ridt sabar!.
Zaridt berdehem dan memalingkan pandangan.
"Ah nape..?"
"Ni tolong bukakan" liana memusingkan badanya.
Zaridt memandang belakang badan liana yang hanya terlekat branya. Kus semangat. Makin tipis iman aku macam ni!.
Liana menarik rambut ikalnya kedepan memudahkan zaridt untuk membuka kancing branya.
Zaridt memegang bahu liana dengan perlahan disentuh belakang liana sehingga beralih ke kancing bra.
Ahh punoh. Macam mana nak buka bede alah ni?. Zaridt bingung sekejap.
"Camne nak buka?"
"Ishh tolak je kancing tu bagi terkeluar.."
"Owh ookay.." zaridt cuba.
Setelah beberapa minit kancing kancing dapat dibuka. Terasa bangga sekejap pada dirinya.
Liana memegang bahagian depan branya.
"Dah tutup mata balik!" Perintah liana
Zaridt menutup matanya.
Liana membuka branya dan seluar pakainnya diletakkan di atas meja.
Tiada sehelai benang pada badan liana.
Muka liana mulai memerah.menahan malu.
Liana berlari masuk kedalam tub mandi sehingga dia terlupa yang tangannya masih lagi digari dan garinya masih lagi dipegang zaridt.
Zaridt tersentak dan terjatuh sekali didalam tub mandi.
Aduh bodohnya kau liana. Zaridt menahan dirinya daripada jatuh ke arah liana namun terasa puting tetek liana berlaga pada badanya.
Zaridt tersenyum nakal dan berbisik pada liana
"Nak ajak mandi ke?"
Pantas liana menolak zaridt sekuatnya. Malu gila!.
"Mana ada! Ish dah2 keluar!!!"
Zaridt ketawa terbahak bahak.liana dah menenggelamkan seluruh badannya tidak zaridt melihat apa apa.
"Hish keluarlah!"
Zaridt bangkit dan keluar drpda tub mandi dan menutup menggunakan langsir yang berada di tub mandi.
"Dah siap bagitahu.." zaridt memegang gari liana. Daripada luar langsir.
***********************************
Jeng jeng holla guys sorry lately ni lambat update...
YOU ARE READING
5 PENDOSA
Mystère / ThrillerZairel dibesarkan oleh ibunya tanpa mengetahui siapa bapanya. Ketika zairel menginjak 18 tahun zairel baru mendapat tahu bahawa ibunya telah dirogol oleh 5 orang lelaki dan antara 5 lelaki tersebut adalah bapanya. Zairel betekad untuk mencari perogo...