END OF MY STORY

11.5K 88 4
                                    

7 bulan sebelumnya....

aku menghabiskan kerja kerjaku yang tertanguh didalam laptop.liana datang menghidangkan aku nescaffee panas.

"terima kasih sayang"

liana duduk diatasku sambil mencium ciumku.

"sama sama.."

aku merangkul pingangnnya. sambil menatap wajahnya. manisnya lahai bercinta.

aku menyambung kerjaku sambil membiarkan liana di pangkuanku.

"sayang lama lagi ke sayang.."

"nak siap dah.."

"sayang.. dah kahwin dah anak kita kosong rasa rumah ni dia takde.."

"takpe..waktu untuk kita lah pula...bole romantik romantik..zairel ada saya tak dapat kasih sayang awak tahu.."

"hahahah siapa cakap..?"

"saya.."

"alalalala sian sian dia.." liana mencium cium seluruh wajahku

"sayang i buat keje dulu jap..muah.." aku mencium bibirnya.

liana bangun daripada pangkuanku dan turun ke celah kangkangku. menarik keluar juniourku. diurut lembut.

aku tersenyum nakal dan yes liana sangat sangat nakal. liana menjeling sambil mengukirkan senyuman.

mulutnya kini dipenuhi juniourku. dijilat dihisap. huh taktik dia memang bagus.

"huh..huh.." aku mendesah namun kucuba menahan rasa dan menyambung kerjaku. tangan sebelahku menekan kepalanya dalam lagi supaya juniourku penuh sampai ke anak tekaknya.

hampir 15 minit aku menahan rasa dan akhirnya aku sampai ke kemucaknya. liana menelan air maniku dan selebihnya dibasuh.

liana mencium bibirku.

"sayang siapkanlah kerja dulu saya tunggu kat ruang tamu" liana mengenyit matanya menghantar satu kod rahsia padaku.

laki bini je boleh tafsir. aku menyambung kerjaku. hampir setengah jam berlalu dan akhirnya selesai.

aku turun melihat apa yang liana lakukan. aku melihat liana duduk diatas sofa sambil mengangkang dan menggetel bijinya. aku berdehem melihat liana sangat menggoda, 'juniorku naik 360 darjah tanpa segan silu.

liana memandangku sambil bibirnya digigit. jarinya mneggentel gentel biji kelentitnya sambil memandangku dengan mata yang penuh menggoda.

this is why i cant let her go. she's knew how to temp me easily.

aku mendekati liana di sofa kubuka seluar tidoku 'juniuorku mula beraksi. aku mengurut faraj liana menggunakan juniour ku. ke atas kebawah membuat liana tak senang duduk.

jariku gosok di biji kelentitnya.

"huh sedap..yang..ermmm..."

aku beralih posisi aku kemudian menghisap dan menjilat biji kelentitnya. nikmat

"ahh..ayang..ahhh.. ermmm..yes..hah.."liana mendesah kenikmatan.

Liana memegang wajahku. Melihat matanya aku tahu apa yang dia mahu seterusnya. Aku mengukirkan senyuman herot.

Aku bangkit dan memasukkan juniorku kedalam faraj liana.

Liana mendesah jariku menggosok biji kelentitnya membuatksn liana tk senang duduk.

Aku memejamkan mata berselang memandang wajah liana yang sunngguh menggoda. Huh sedap sial!. Hampir sahaja aku kalah pertarungan

Liana mencapai klimaksnya. Aku tersenyum puas apabila mengetahui liana mencapai klimaksnya.

Liana memegang perutku dan menyuruhku menghentikam dayungan.

Aku mengeluarkan juniorku. Banjir mat!.

Liana menukar posisi doggie. This is my favourite parts. Aku memegang pinggangnya dn memasukkan juniorku. Huish bile buat posisi doggie ni nikmat dia lain macam.

Tangan kananku mencari biji kelentit liana dan menggosok lembut. Liana mengemut membuatkan ku tak tertahan rasa.

Liana menarik tangan kanan ku menyuruhku menarik rambutnya.
Aku tersenyum dan mengikuti. Membuatku semakin berahi.

"Huh....kemut lagi yang..kemut..ahhh ahh...huh...huh.." aku mendesah

Mendengar liana yang hampir mecapai klimaks keduanya pantas kulajukan dayungan. Dan mencapai klimaks bersama.

Liana tersenyum puas begitu juga denganku.


***********************

7 bulan kemudian...

Ye dan liana mengandung. Liana ade bagitahu aku menantu aku pon mengandung. Kau kesiankan zairel. Kesian aku lagi tau!. Mule si zairel rampas liana dari aku skang anak kedua aku pulak.

Kau tahu bini aku punya happy sampai setiap satu baju baby dia lipat dia bau dia lipat dia bau. Babynye tak kuar2 lagi. Obses betul bini aku ni.

Aku yang tengok ni pon naik pelik. Nasib sayang.

Aku memberi liana susu. Liana minum sambil memandangku.

"Terima kasih sayang.."

"Sama sama.." aku mecium ubun ubunnya.

"Sayang....i love you.."

"I love you too.." aku tersenyum setiap kali liana mengungkap sayangnya padaku.

Kerana aku tahu. Aku di hargai apabila aku melihat matanya. Rasa cinta,nyaman,bahagia dan tenang.

******************

Jadi begitulah cerita kami berdua. Aku dengan papa semakin baik.

Aku tahu cerita bahagia ini hanya permulaan. Tapi insyallah yang seterusnya aku boleh hadap.

Sampai disini sahaja cerita aku. Lebih baik aku berhenti bercerita pada detik bahagia.

Sebab kita takkan tahu selepasnya masih bahagia atau tidak tapi aku harap semuanya bahagia sahaja.

Sebab aku dan papa semakin akrab. Ye memang aku pendendam tapi bak kata pepatah air dincicang takkan pernah putuskan.

"Rel dah dah lah tu bercerita..diorang nak beranak dah tu.." jerit papa

"Orait2.."

Okaylah bye aku dengan papa nak masuk labour room ni. Doakan adek aku dan anak aku selamat keluar.

Btw aku dapat adek perempuan dan bini aku anak laki. Hehehehe pandai kan kami bancuh.

Chioa!.







5 PENDOSAWhere stories live. Discover now