IS IT MY DREAMS?

5.9K 86 3
                                    

Liana memakai toner dan losyen di wajahnya serta badannya sebelum tidur.

Sempat liana meneguk air kosong yang dia sediakan dibiliknya. Malas nak turun.

Setelah itu liana beralih ke katilnya dan melelapkan mata dan masuk ke alam mimpi.

Satu tangan menjalar ke perutnya dan liana dapat merasakan hembusan hangat di lehernya.

Liana membuka matanya sedikit. Separuh sedar.

Liana seperti di pukau dengan sentuhan. Ya sentuhan lelaki itu!.

Liana terdengar suara dibisik ke telinga liana.

"Aku rindu kau.." suara garau menyapa liana.

Namun liana tidak dapat mengawal badannya.

Sentuhan bibir lelaki tersebut semakin dekat pada lehernya sehingga liana mendesah.

"Huh..." liana mengetapkan bibirnya.

Tangan lelaki tersebut menggenggam tangan liana.

Di gigit leher liana lembut.

Lelaki tersebut memandang wajah liana yang separuh sedar. Di tatap bibir munggil liana.

Membuat nafsunya tidak terkawal di lekapkan bibirnya pada bibir liana.

Dicium lembut masuk kedalam mulut liana.

Badannya tidak dapat menahan nikmat pabila ereksi yang masih di dalm seluarnya berlaga pada spender liana.

Badannya dikawal oleh nafsu. Dihayun badan ke atas ke bawah merangsa rasa nikmat.

Liana pun begitu dikawal rasa nikmat.

"Huh....ah.. ermm" liana mendesah.

Membuatkan lelaki tersebut tak dapat mengawal rasa.

Akhirnya mereka sampai ke klimaks.

Dan...

Liana tersedar terasa seperti ada menjilat wajahnya.

"Morning hazel" liana dengan malas membuka matanya.

Kejap! Dah pukul berapa?

Liana terus bangun dari pembaringannya dan dikerling matanya pada jam dinding.

Allah!. Terlepas subuh.

Liana menarik rambutnya kebelakang. Macam mana boleh terlepas. Haish kau ni liana.

Tapi....

Liana teringat kembali mimpinya. Tapi adakah benar itu mimpi?. Setiap sentuhan terasa benar.

Jadi sekarang ni aku kene mandi wajib ke tak gumam liana sendiri.

***********************************

Lelaki berbadan tegap. Kulit sawo matang meneguk air kosong yang berada di atas meja. Peluh masih membsahi bajunya routine setiap pagi berjogging.

"Boss.."

"Yes!" Dengan suara mengahnya+garau

"Hari ni boss nampak gembira semacam je" sangkal pembantu peribadinya.

"Well... i had a good night..very..good night" senyumnya dan sambung meneguk air kosong.

***********************************

Well tak jadilah 3 sis terbuat 4 plak...hahahahahhahaha

*excited!!!!!*


5 PENDOSAWhere stories live. Discover now