aku keluar daripada bilik mandi melihat qaisara aisyah kembali terlelap. aku menempatkan diriku di belakangnya. tangan kasarku menyentuh pinggangnya. tak semena juniorku berdenyut. ku kawal rasaku. aku mendekatkan hidungku di rambut qaisara. bau shampoo yang masih harum. lama aku melayan keindahan rasa.
qaisarah terasa berat dipinggangnya dan terasa ada orang dibelakangnya dengan keadaan mamai qaisara menoleh. bibir qaisarah tanpa sengaja hinggap dibibir zairel. qaisarah terkesima. matanya tepat memandang mata zairel.adrealine mula meningkat dengan pantasnya. mata qaisara terbuntang luas.
qaisarah menarik kepalanya kebelakang sehingga hampir terhantuk pada bucu meja. nasib ada tangan zairel yang pantas bertindak menghalang kepala qaisara daripada terlanggar.
sekali lagi qaisarah terpepepam kerana jarak muka mereka hanya seinchi. degupan jantung masing masing seakan berlumba.
qaisarah bangun dan menolak zairel lari masuk kedalam bilik air.
aku memerhatikan tingkah laku qaisara. wajah dia merah gila. aku tersenyum sambil menggosok daguku. haish comel. tapi jujur aku mahu meneruskan ciuman itu. haish senak perut aku dibuatnya tahan rasa ni.
aku memakai seluar pendek dan kembali berbaring diatas katil sambil melayan media sosial.
qaisara membuka pancuran air jantungnya masih berdenyut laju. otaknya mengimbas apa yang terjadi tadi. terasa senak diperutnya qaisara cuba melupakan. lama dia berteleku di dalam bilik mandi.
qaisara keluar dan matanya serta merta melihat zairel yang sedang baring tanpa baju dan menutup matanya dengan tangan.
qaisarah berdiri memandang zairel. otaknya ligat mencipta fantasi. fantasinya tetang dia mendekati zairel tangannya menyentuh abs zairel yang terselah sehingga ke dada zairel dan kemudian bibirnya mencium..
"awak berdiri ape kat situ.." soal zairel
qaisara tersedar daripada lamunanya. shit!. otak kotor betul lah aku ni bisik suara hatinya.
"ah takde pape nak pakai baju"
"dah ambek wudhuk?"
"dah.."
"centu solat skali lah"
qaisarah mengangguk dan mengambil bajunya. kakinya melangkah ingin masuk kedalam tandas namun terhenti.
"nak pergi mana?"
"pakai baju.."
"pakai je lah baju kat sini"
"tapi.."
"tapi apa.."aku mendekatkan diriku pada qaisara
qaisarah melangkah kebelangkah sehingga dirinya melekat kediding. shit
"awak takut saya buat apa apa ke?"
dalam mindanya mengiayakan namun diluar qaisara menidakkan
zairel meletakkan tangannya disebelah qaisara. sambil berbisik
"kalau kau tak nak aku batalkan wudhuk kau pakai baju kat sini je"
qaisara tunduk mukanya memerah. tertawa aku melihat qaisarah.
aku menjarakkan diri sambil tertawa. suka aku menyakat qaisara
seusai solat qaisara mencium tanganku dan aku mencium dahinya.lama. bisik hatiku dia yang pertama dan aku berharap dia akan menjadi yang terakhir.
aku bering diatas katil. qaisarah melipat telekungnya dan menempatkan dir dihujung katil.
aku tertawa untuk kesekian kalinya.
YOU ARE READING
5 PENDOSA
Mystère / ThrillerZairel dibesarkan oleh ibunya tanpa mengetahui siapa bapanya. Ketika zairel menginjak 18 tahun zairel baru mendapat tahu bahawa ibunya telah dirogol oleh 5 orang lelaki dan antara 5 lelaki tersebut adalah bapanya. Zairel betekad untuk mencari perogo...