Zaridt,hazmin ,syakir ,arip dan farid mendengar apa yang ingin disampaikan oleh ustazah azlina.
Tiba-tiba zaridt melihat liana lalu di kaki lima kelasnya memandangkan itu jalan utama untuk ke kelas liana.
"Wei korang...aku nak sangat liana tu..hish kalau aku dapat dia mahu tak tidur malam dahlah putih gebu..badan cantik..tinggi boleh tahan..tergugat iman aku weyh.." zaridt melihat liana lalu hinggalah liana menghilang.
"Aku pun nak wei..tapi dia tu jual mahal duh..dahlah ganas takut pula aku nak usik de..karang tak pasal2 aku makan kasut de kang" hazmin menjawab
Tiba-tiba akal jahat farid mendapat idea.
"Apa kata.." Semua rakan sejahanam dengan dia menumpukan perhatian dengan apa yang ingin disampaikan.
"Apa kata kita datang kem selami jiwa ni"
"Apa kena dengan liana duh ko ni" pintas syakir
Farid melibas kepala syakir " sabarlah aku belum abis cakap kau dah potong"
Syakir menggosok-gosok kepalanya.
"Macam ni malam masa semua budak perempuan tidur kita panggil liana..cakaplah kat liana cikgu panggil dia ke ape ke..pastu kita bawak de kat dalam stor sukan..stor sukankan kosong lagipun aku ada duplicate kunci stor sukan ni..masa tulah kita boleh rasa barang dia"
"Tapi kalau kawan dia ikut sekali macam mana..kawan dia si diana tu " arip membidas
"Ala cakaplah cikgu nak jumpa dia sorang."
"Kalau kantoi?" Hazmin pula bertanya.
"Alahai ko ni sorang-soranglah buat yang lain jage line..kalau buat ramai-ramai mahu penat si liana tu nak melayan...lagipun aku nak feel dengan dia secara privasy okay..amacam setuju."
"Okay!! Aku setuju" hazmin menjawab
"Aku on" syakir jawab
"Aku...okey ja" arip pula menjawab.
Keempat-empat memandang zaridt menanti jawapan.
Zaridt tunduk memandang lantai bersilih ganti memandang keempat-empat rakannya.
"Aku tak tahu lah wei..aku..."zaridt memang nakkan liana tapi bukan cara ni..zaridt nakkan liana jadi hak dia seorang bukan berkongsi perasaan bersalah dan nafsu berbagi.
" ala wei sekali seumur hidup bruh" farid cuba memberi kata semangat untuk zaridt setuju.
Zaridt mengangguk perlahan. Pikiran mula bercelaru
************************************here the new novel!!!!!!💜💚💙 dont forget to support vote and comment love you guys!🧚♀️🙋♀️🙆🏼♀️🙆🏼♀️🙆🏼♀️🙆🏼♀️
YOU ARE READING
5 PENDOSA
Mystery / ThrillerZairel dibesarkan oleh ibunya tanpa mengetahui siapa bapanya. Ketika zairel menginjak 18 tahun zairel baru mendapat tahu bahawa ibunya telah dirogol oleh 5 orang lelaki dan antara 5 lelaki tersebut adalah bapanya. Zairel betekad untuk mencari perogo...