TRAGEDY HITAM

10.6K 71 0
                                    

2 pagi

Malam yang dinantikan oleh 5 jahanam itu pun tiba.

Hazmin dan farid pergi ke tempat perempuan memanggil liana. Liana menghampiri mereka bersama diana.

"Liana ustazah azlina panggil kau kat bilik guru" hazmin mereka cerita.

"Jom nia teman aku.." Dia mengangguk

Pantas farid memintas " cikgu nak jumpa kau seorang"

"Ala tapi aku takut pergi seorang"

"Takpe..kitorang teman"

Liana mengeluh walaupun hatinya rase tak berapa sedap.

"Ehh takde aku nak ikut!" Pintas dania

"Eeeee kau ni ustzah kata nak jumpe dia seorang!"naik satu oktaf suara hazmin

"Takpe2 diana...nnti pape aku bagitahu"

"Hish!!!!! Korang ni saje je kan....aku dapat tahu korang sakitkan dia siap" diana mengepal ngepal penumbuk tanda amaran pada mereka berdua.

Liana mula mengatur langkah.Liana berjalan depan seorang manakala farid dan hazmin di belakang.

Mereka tersenyum pantas hazmin menekup mulut liana manakala farid merangkul liana dan menarik liana ke dalam bilik stor sukan. Liana yang masih meronta-ronta pinta dilepaskan.

"Senyaplah!" Farid menampar muka liana. Membuatkan Liana pengsan. Puas hati farid melihat liana tak sedarkan diri.

Hazmin dan farid keluar dari bilik stor.

Peluh di dahi mereka dikesat menggunakan baju. Susah juga bertarung dengan perempuan seperti liana walaupun cantik kekuatannya boleh tahan juga.

5 PENDOSAWhere stories live. Discover now