״אני תוהה לעצמי אם הם אי פעם אהבו אותי.״ אני נוזפת אל אמה. ״אם אי פעם הייתי מספיקה בשבילם.״ אני ממשיכה, בלי לראות אם בכלל אמה מקשיבה. ״אם הם חושבים שאני אהיה הבת המושלמת שלהם לעוד הרבה זמן אז הם טועים.״ אני בועטת בכדור על התקרה, כשאני שוכבת במיטה של אמה ופניי מול הקיר. ״רק ריאן יודע להשתיק אותם. אני אף פעם לא מצליחה.״
״טוב, הם באמת הורים קשוחים.״ אמרה אמה בסוף. ״אבל לפחות יש לך כאלה.״ היא אומרת.
״לך לפחות יש דודה מדהימה שאכפת לה ממך ונותנת לך לחיות את החיים שלך בשקט. תאמיני לי שזה עדיף מהורים שתלטנים שרק רוצים שתיהיי הבובה המושלמת שלהם.״
אמה שתקה. ״הם אוהבים אותך. ברור שהם אוהבים אותך, פשוט.. יש להם דרכים משונות להראות את זה.״ אמה אומרת כמו פסיכולוגית של ממש. תמיד הייתה כזו חכמה. גם חכמה וגם מפגרת בו זמנית. קריפית ומגניבה וגם חנונית. הכל בדיוק בזמן וברגע המתאים.
שיערה השטני של אמה סינוור את אלי כשסוף סוף עזבה את הכדור ששיחקה בו שעה והתסכלה עליה. האיפור המוגזם שאהבה אמה לשים בפניה החמיאו לה כל כך. הפכו אותה לנסיכה מגניבה. ״אם הייתי נראת כמוך רום בחיים לא היה עוזב אותי.״
די עם זה.
נזפה אלי על עצמה בתוך מחשבותיה. תמיד מתחרטת על מה שאומרת ולא יכולה לקחת חזרה את מילותיה.
״את מהממת בעצמך והוא האידיוט שהפסיד אותך.״ חייכתי חיוך קטן וביישן.
״טוב, אחותי, אנחנו הולכות היום למסיבה או לא?״ אמה קפצה עליי בהתרגשות והעיפה אותי מהמיטה.
אני לא יודעת מה אני חושבת על המסיבה הזאת.״זה?״ שאלתי כשאני מסתכלת במראה.
״לא. תחליפי.״
״זאת.״ היא ממהרת לתת לי אותה ואני מפשיטה את השמלה מעליי.
אני שמה חולצת בטן ושורט עור עם ג'קט עור שחור.״מהמם.״ אמה אומרת ובוחנת את גופי.
אני ניגשת להתאפר. הנחתי את הגלוס בעדינות על שפתיי והנחתי אותו על השולחן.
״סיימתי.״השעה כבר 23:15. אני מסתכלת על הבתים שחולפים לי מול הפנים כשאמה נוסעת.
ההורים שלי ירצחו אותי.
אני חושבת על הרגע שבו אחזור הביתה שיכורה.״הגענו!״ אמה אומרת בהתרגשות כשמסיימת לחנות.
״את מוכנה?״ היא שמה מעליה את התיק הקטן השחור ופותחת את דלת האוטו.
״מוכנה לרקוד לצלילי המוזיקה?״
״אני חושבת״ אני אומרת והיא מגחכת.אנחנו נכנסות אל תוך המסיבה, האולם אירועים הזה די גדול. אם הוא לא היה מפוצץ בכל כך הרבה אנשים היה אפשר לראות את זה בבירור.
כל האנשים שם קופצים במוזיקה עם יד אחת באוויר ובשנייה כוס וודקה.
אמה ואלי מתקדמות אל תוך האולם. ״נתחיל בוודקה?״ שואלת אמה בהרמת גבה.
״לא אכפת לי.״ אומרת אלי.
״קדימה. לבר.״ אמה מתקדמת במהירות אל הבר וכבר מבקשת כוסית. ״10 דולר.״ אומר הברמן. הוא היה נאה מאוד. גבוה ושרירי, לבש גופייה שהבליטה את כל שריריו . לסתו התהדקה כשסגר את הפה והסתכל על אמה. הושיט לה את הכוס וקרץ לעברה. ״אתם לגמרי שוחטים.״ אמרה אמה ונתנה לו את הכסף. לקחה במהירות את הכוס ושתתה אותה בשנייה אחת.
״תורך.״ אמרה. ״תעשה לה גם אחת כזאת.״ הברמן קרץ והכין מיד כוס נוספת.
״יאללה אלי!״ אמה דחפה אל אלי את הכוס בכח ואלי שתתה אותה בבת אחת.
וואו.
הרגישה אלי.
הסחרור הציף אותה והחריפות המתוקה שחשה בגרון מהוודקה עשתה לה טוב.
״עוד אחת.״ אמרה.
״יס בייבי! גם לי בבקשה״ אמרה אמה בהתלהבות.
שתינו עוד כוס ויצאנו לרחבה.
״אז מה את אומרת? נרקוד לבד... או..?״ אמה אומרת כמנסה לרמוז לאלי מה באמת רוצה.
אלי התנשפה באנחה. ״ברור שזה גם בנים וסטוצים. אחר כך תגידי לי שלא אמרת את זה.״ היא הרימה גבה לעברה .
״מה חשבת , שאוותר על זה? גם ככה שנינו רווקות עכשיו ואין טעם לרקוד לבד!״ היא מנסה לשכנע את אלי.
״תעשי מה שאת רוצה.. אולי אצטרף בהמשך״ אמרה אלי.
״זה לא מעניין אותי. אנחנו באנו ביחד. אז כל מה שאני עושה את עושה גם״ היא משכה את אלי לרחבה , ליד כמה בנים שרקדו שם. ״פשוט תזרמי.״ היא אומרת כמחלקת לה פקודה.
״את ממש מעצבנת.״ אלי אומרת.
״את מתכוונת לעשות את זה או שאני אחכה עוד הרבה?״
״אוקי . אוקי!״ אני אומרת וניגשת לגבר אחד. הוא מסתכל עליי וקורץ לעברי.
אני מחזיקה בעורפו ובוחנת את פניו שניות ספורות. הוא מחייך וכל שיניו נחשפו. הוא לגמרי מהמם.
״אפשר לרקוד?״ אני שואלת ולא מורידה את עניי מעניו.
״אפשר הכל.״ הוא אומר ובוחן את פניי.
אני מלפפת את ידיי סביב צווארו. הסתכלתי לשנייה בפנים של אמה והיא הייתה מרוצה מאוד. לאחר מכן החזרתי את פניי אל הבחור.
ידיו עטפו בחוזקה את מותני. זה גרם לי לצמרמורת מחלחלת.
אז הוא ממשש אותך. אלי, מה כבר יקרה.
אני מנסה בכוח להסיט את ההירהורים ממוחי.
אמה כבר תפסה לה מישהו לרקוד איתו . אני מבינה שכרגע אני תקועה עם הנער הזה שצמוד אליי.
הוא מלטף את כל גבי .. מגיע אל צווארי ונושם עליו. ידיו יורדות אל מותניי, גורמות לי לצמרמורת.
הוא ממשש את ישבני ואני נרתעת קצת אחורה.
״אם תרשי לי...״ הוא אומר ומסתכל עליי לשנייה אחת. לאחר מכן אני מוצאת אותו מעוך חזק בין שפתיי.
הוא מנשק כל כך חזק, מגעיל.
אני מנסה להנות מהנשיקה הזאת. אבל לא מצליחה.
אני מנסה להוריד אותו ממני אבל זה חסר כל טעם. כי הוא תופס בראשי חזק.
אני מרגישה את הלשון שלו נתקעת בתוך הגרון שלי.
בן אדם. תרגע קצת.
אני מרגישה שכבר קשה לי לנשום ואני בכל כוחי מנסה להוציא אותו ממני.
הצלחתי. ״מה יש?״ הוא אומר. אני עדיין מנסה להסדיר את נשימתי מהנשיקה חסרת מעצורים הזאת.
״אמ..״ אני מחפשת את המילים הנכונות. ״אני ..פשוט..״
מה את מנסה להגיד אלי?
אני כופה על מוחי למצוא את המילים.
״אני צריכה אוויר.״ אני מוציאה אותו ממני ומתכוונת ללכת. אך ברגע שהסתובבתי הוא אחז חזק ביידי וסובב אותי בחוזקה רבה אליו. הכאבת לי, חתיכת מזדיין.
אני בוחנת את עניו ולא מבינה מה הולך.
״תפסתי ממך מישהי רצינית.״ הוא אומר.
״רצינית למה? להזדיין איתך בשירותים?״ אמרה אלי.
זה לגמרי מגוחך.
הוא צוחק לה בפרצוף. ״תעזוב לי את היד.״ היא דורשת.
״לא רוצה.״ הוא אומר. אלי מכווצת את גבותיה כהמומה .
״מי אתה חושב שאתה?״סליחה אם זה קצת משעמם, אני מבטיחה לכם שזה יהיה מעניין.
צריך לגלות סבלנות ולחכות. הסיפור נבנה לאט לאט.
בכל מקרה תודה רבה לכל מי שכן ממשיך לקרוא. אני מעריכה את זה ברמות !
אוהבת המון והמשך קריאה מהנה. 💋
לא לשכוח לדרג!! זה יעזור לי מאוד ❤️
YOU ARE READING
למען האהבה
Romanceמקום #1 בקטגורית ״מתח״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״passion״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סמים״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגרוית ״teenagers״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סיפור״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״רומנטיקה״ !!! 20/5/2021 תודה לכם!❤️❤️ ...