״הגנה עצמית?״ שאלה אלי בפנים חמוצות את דור כששניהם עמדו אחד מול השני על מזרון מלא אבק.
״כן אלי, עוד לא הבנת?״
״הבנתי מה אנחנו עושים. לא הבנתי למה.״
״כשתצאי למכירת סמים ופתאום יבוא לקונה לדפוק לך בוקס בפרצוף אני די בטוח שתרצי לדעת איך להחזיר לו.״ אמר בפנים רציניות.
״לך החטיפו פעם בוקס?״ אמרה בהתגרות והתקרבה אליו באיטיות.
״בוקס?״ צחק דור. ״בוקס זה ארוחת בוקר.״ אמר והפיל את אלי למזרון עם בעיטה מחושבת וחדה.״אוקי.״ אמרה.
״אז? תראי לי מה את שווה אלי קופר.״
״אתה קצת חצוף אתה לא חושב?״ אמרה אלי כשקמה על רגליה.
״לא.״ קבע.
״אני לא ממש יודעת איך לעשות את זה, אתה זוכר את זה
נכון?״
״פשוט תעשי מה שאת יכולה.״ אמר והחל להתקרב אליה בקרביות.
״נו באמת.״ אמרה אלי והכינה את ידיה אל מול פניה כשני בוקסים. דור הסתובב סביבה ועשה כמה תנועות ידיים מרשימות.
״אתה עושה את זה כדי להרשים אותי או כדי להסיח את
דעתי?״ אמרה אלי. תוך שנייה מצאה את עצמה ברצפה.
״שניהם.״ אמר.״אלי, ציפיתי לקצת יותר.״ אמר דור ואלי התעצבנה. קמה על רגליה ונתנה לדור בעיטה. אך דור תפס ברגלה וסובב אותה כך שנפלה היישר אל המזרון. דור נשכב עליה והצמיד את שתי ידיה על המזרון עם ידיו. לוקח ממנה את טיפת שליטתה.
״טוב, ניצחת במשחק המרשים שלך. עכשיו אתה מוכן ללמד אותי באמת במקום להשפיל אותי?״ דור צחק.
״את ילדה קטנה.״ אמר.
״ילדה קטנה?!״
״כן.״ אמר בהתגרות.
״טוב.״ אמרה אלי וליטפה את גבו. התקרבה אל פניו ונישקה אותו. דור הוציא את ידיו מהאחיזה בה והחזיק את פניה, נישק אותה חזרה ברכות נעימה. אלי חבטה בין רגליו והעיפה אותו הצידה.״מרשים.״ אמר דור. ״מרשים..״ אלי קמה על רגליה וכך גם דור.
״הורדתי קצת מהאגו?״ אמרה בגיחוך.
״מתנשאת לפעם ראשונה.״ אמר כשחייך חיוך קטן.
״למדתי מהאחד והיחיד.״
״אני מתנשא?״ אמר. התקרב אליה.
״מ...״
״את חצופה.״ אמר.
״גם אתה״ שניהם כבר היו צמודים אחד לשני. משחקים משחקי מילים . היא הביטה בפניו וצחקה. כך גם הוא.״מה אני אעשה איתך..״ תפס בפניה ונישק אותה בפראות. הרים אותה עליו ואחז במותניה. אלי הידקה את הנשיקה והפעם לא חבטה בו באמצע.
דור השכיב אותה על המזרון ונישק את צווארה.
אלי יכלה להרגיש את הפרפרים בבטן שלה מתחילים לבצבץ.
״אתה מתכוון ללמד אותי או לא?״
״נו אלי,״ אמר. ״עוד מעט.״ חזר אל שפתיה.
״אתה זה שרצית ללמד אותי.״ אמרה ודור קם ממנה בחוסר רצון מוחלט. ״את קרציה!״
שניהם קמו ועמדו אחד מול השני.
״את מתחילה בלהגן על הפנים שלך. תמיד.״ אמר והראה לה איך. אלי עשתה אחריו. ״תמיד תשמרי את הידיים שלך קרובות לפנים. ככה.״הוא התקדם אליה בתנועות חדות והסתובב סביבה. ״תמיד תנסי לבלבל את היריב. תסתובבי סביבו, תני לו תחושה של חוסר אונים.״
אלי הנהנה לכל מילותיו ופעלה לפי פקודותיו.
״ובחיים, אל תראי לו שאת מפחדת.״
״אוקי. הבנתי.״ אמרה.
דור החל להראות כמה תרגילים. הרמות רגליים וקפיצות מהירות שמבלבלות את היריב.
אלי ניסתה אך מצאה את עצמה נופלת היישר אל המזרון.
״זה חסר טעם.״ התעצבנה. ״אני לא אצליח.״
״אלי,״ אמר והושיט לה את ידיו, ״בטח שתצליחי.״ היא נתנה לו את ידה והוא הרים אותה מהמזרון בקלילות.
״תנסי שוב.״ אמר. אלי נשמה נשימה עמוקה והכינה את עצמה לתרגיל. היא התקרבה לדור והרימה את רגלה הגמישה מעל ראשו כשדור מתכופף ומתגונן. סיימה אלי את התרגיל ועמדה על שתי רגליה .
״רואה?״ אמר דור. ״הצלחת.״
אלי חייכה חיוך רחב.
YOU ARE READING
למען האהבה
Romanceמקום #1 בקטגורית ״מתח״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״passion״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סמים״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגרוית ״teenagers״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סיפור״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״רומנטיקה״ !!! 20/5/2021 תודה לכם!❤️❤️ ...